PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0

  • 41. Data: 2004-12-20 22:01:41
    Temat: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-17, Michał Szeląg <l...@w...pl> wrote:
    > Chcę wiedzieć na czy mi dobrze czy mi źle!
    Jak Ci wystarcza na życie, spłatę kredytów, trochę przyjemności i jeszcze
    możesz co nieco odłożyć, to Ci dobrze.
    Natomiast jeżli to, czy jest Ci dobrze czy źle chcesz oceniać tym, czy inni
    zarabiają mniej lub więcej od Ciebie, to ja Ci tylko współczuję. Naprawdę.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Mogę Ci rzucić kilkoma kwotami, jakie zarabiałem miesięcznie przez okres
    dłuższy niż pół roku jako administrator/programista/szkoleniowiec.
    400PLN, 700PLN, 1.2k, 1.8k, 2.5k, 2.8k, 3k, 6k. No dobra, te 400 i
    700PLN to było 8 lat temu :) I jak? Dobrze Ci, czy źle?

    PS2. Niestety, podana powyżej kolejność nie jest chronologiczna...
    --
    zjadłam ruskie i barszcz ukraiński.
    ciekawe czy od tego dostanę automatycznie złotych zębów

  • 42. Data: 2004-12-21 09:24:22
    Od: "XAndrew" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Szeląg" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i tu się mylisz sromotnie, bo mam wkąpilowany kąpilator, a programowania
    > uczyłem się na kartce, czego nie robiłem z polskiem!, zresztą masz
    > poczucie
    > humoru jak zdechła marchewka, może więcej kontaktu ze światem by Ci dobrze
    > zrobiło, nie tylko monitor, zera i jedynki, oszalejesz!!!

    Kolego, mam nadzieję że przynajmniej liczyć potrafisz poprawnie.
    A. P.

  • 43. Data: 2004-12-21 11:22:19
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    XAndrew napisał :

    > Użytkownik "Michał Szeląg" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kolego, mam nadzieję że przynajmniej liczyć potrafisz poprawnie.
    > A. P.
    2-4-8-6-32-64-128-256------------------------1048510
    -2097020-....
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 44. Data: 2004-12-21 12:44:35
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cq918p$muh$3@nemesis.news.tpi.pl>, Michał Szeląg wrote:
    > 1048510-2097020-....

    1048576. Akurat ten pamiętam, drugi też zresztą źle...
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 45. Data: 2004-12-21 15:12:03
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Daniel Rychcik napisał :

    > 1048576. Akurat ten pamiętam, drugi też zresztą źle...
    > Daniel
    sory chyba się muszę podszkolić!
    --
    =======================================

  • 46. Data: 2004-12-21 15:12:35
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Daniel Rychcik napisał :

    > 1048576. Akurat ten pamiętam, drugi też zresztą źle...
    > Daniel
    ale to przez kalkulator, on coś śle policzył, a ja wkleiłem.
    --
    =======================================

  • 47. Data: 2004-12-23 00:23:02
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Proponuję wpisywać wartości "na rękę" w kolejnych postach pod już
    wpisanymi.
    > I dodawać po prawej stronie język programowania, za jaki dana stawka

    mi ostatnio zaproponowali 800zl netto
    za opracowanie prototypu pewnego urzadzenia + oprogramowanie w C;
    miesiac roboty;

    w innej firmie zdolalem "utargowac" 1100zl netto / miesiac;
    :|

    btw: takie cyrki dzieja sie w pomorskim;

  • 48. Data: 2004-12-25 23:49:46
    Od: Marek z Olsztyna <s...@g...pl>

    > Pascala uczyłem się ponad rok, C już pół, perla miesiąc, php tydzień SQL
    > jeden dzień (bez funkcji po prostu zobaczyłem dobry przykład zapytania)
    > nauczyć się podstaw języka to naprawdę, przeczytać wstęp w manualu i
    > popatrzeć na kilka ciekawych źrudeł!

    jezeli twierdzisz ze SQL uczyles sie jeden dzien to powiem ci ze go nie
    znasz. chyba ze select * from tabela uznajesz jako wiedze gruntowna i
    profesjonalna.

    pozdrawiam Marek z Olsztyna

  • 49. Data: 2004-12-29 08:23:54
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Marek z Olsztyna napisał :

    > jezeli twierdzisz ze SQL uczyles sie jeden dzien to powiem ci ze go nie
    > znasz. chyba ze select * from tabela uznajesz jako wiedze gruntowna i
    > profesjonalna.
    >
    > pozdrawiam Marek z Olsztyna
    nie rozumiem czemu wy wszyscy widzicie w tym jakąś zawiłą filozofię, to
    proste pytasz uzyskujesz odpowiedź i już. Nie ma w tym nic trudnego!
    --

  • 50. Data: 2004-12-29 17:41:10
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cqtppo$mrf$2@nemesis.news.tpi.pl>, Michał Szeląg wrote:
    > nie rozumiem czemu wy wszyscy widzicie w tym jakąś zawiłą filozofię, to
    > proste pytasz uzyskujesz odpowiedź i już. Nie ma w tym nic trudnego!

    Taa, a z postaciami normalnymi baz i znajomością sposobów optymalizacji
    skomplikowanych zapytań to się człowiek pewnie rodzi, hem? :)

    Daniel