PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0

  • 1. Data: 2004-12-17 11:56:14
    Temat: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Jeszcze raz ten temat bo zeszliśmy z tematu!
    do tej pory mieliśmy odpowiedzi:
    1600
    1000
    2000-4000 brutto
    824<
    6000 brutto

    reszta była niepoważna i wątpliwa.
    no i mamy jakiś obraz sytuacji, proponuję nie rozczulać się nad płacami,
    tylko pomóc mi w stworzeniu ładnej tabelki na tej grupie z płacami
    programistów.
    Proponuję wpisywać wartości "na rękę" w kolejnych postach pod już wpisanymi.
    I dodawać po prawej stronie język programowania, za jaki dana stawka
    obowiązuję jeżeli jest ich kilka proszę wymieniać max2. Będziemy wszyscy
    mieli piękną tabelkę z płacami dla programistów.
    Pozdr.M.Sz.
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 2. Data: 2004-12-17 12:03:06
    Temat: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cpuho9$a2h$1@nemesis.news.tpi.pl>, Michał Szeląg wrote:
> [...]
    > obowiązuję jeżeli jest ich kilka proszę wymieniać max2. Będziemy wszyscy
    > mieli piękną tabelkę z płacami dla programistów.

    I pewnie spodziewasz się, że będzie ona gotową odpowiedzią na
    pytanie "jakiego języka sie uczyć, żeby na pewno zarobić dużo
    $$$"? :-) Niestety nie będzie.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 3. Data: 2004-12-17 12:07:19
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

    > do tej pory mieliśmy odpowiedzi:
    > 1600
    > 1000
    > 2000-4000 brutto
    > 824<
    > 6000 brutto

    2800 netto

    --
    SLaw

  • 4. Data: 2004-12-17 12:15:05
    Od: "Mikołaj" <s...@s...spam>

    Użytkownik "SLaw" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 2800 netto

    18000 netto+premia (około 7000netto miesięcznie) komóra bez limitów,
    samochód bez limitów i bony na święta.

  • 5. Data: 2004-12-17 12:29:31
    Od: "::Święty::" <kamil@_no_spam_bazydanych.com>

    A po co programiście ten samochód się zapytam....
    Może tu napisałes zarobki Project Managera ale napewnoe nie szaraka.

  • 6. Data: 2004-12-17 12:34:38
    Od: "Peyto" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "::Święty::" <kamil@_no_spam_bazydanych.com> napisał w wiadomości
> [...]

    Gość chyba zacytował swój list do Św. Mikołaja. ;-)

    Pozdrawiam
    Peyto

  • 7. Data: 2004-12-17 13:02:37
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Daniel Rychcik napisał :

    > I pewnie spodziewasz się, że będzie ona gotową odpowiedzią na
    > pytanie "jakiego języka sie uczyć, żeby na pewno zarobić dużo
    > $$$"? :-) Niestety nie będzie.
    > Daniel
    i tu się mylisz, bo nauka języka to tydzień do miesiąca a zazwyczaj 1-3 dni
    to zależy jak bardzo odbiega od c! to moja czysta ciekawość, czy zarobki
    programistów różnicóją się pod kątem języków programowania.
    --
    =======================================

  • 8. Data: 2004-12-17 13:03:03
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "Michał Szeląg" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    >. Będziemy wszyscy
    > mieli piękną tabelkę z płacami dla programistów.

    Jak za PRLu, tak? Zenujace sa te pytania o zarobki programistow albo jezyki
    programowania. Dlaczego? Bo nie maja najmniejszego sensu! Kazdy ma inne
    doswiadczenie, wyksztalcenie, umiejetnosci. Dlatego wrzucanie wszystkich do
    jednego worka z napisem "programista" to nieporozumienie. Roznice moga byc
    takie, ze jeden programista jest bezrobotny, a drugi zarabia kilkanascie
    tysiecy.

  • 9. Data: 2004-12-17 13:13:22
    Od: "macko42" <m...@g...pl>

    Michał Szeląg <l...@w...pl> napisał(a):

    [...]
    > I dodawać po prawej stronie język programowania, za jaki dana stawka
    > obowiązuję jeżeli jest ich kilka proszę wymieniać max2. Będziemy wszyscy
    > mieli piękną tabelkę z płacami dla programistów.

    bardzo mi sie to podoba: "język programowania, za jaki dana stawka
    obowiązuję" :) jakie to jest proste! dodajmy jeszcze kolumne "liczba
    opanowanych slow kluczowych" - tabelka bedzie jeszcze piekniejsza.

    Po co Ci taka tabelka i co chcesz za jej pomoca osiagnac?

  • 10. Data: 2004-12-17 13:20:52
    Od: "XAndrew" <a...@w...pl>

    > 18000 netto+premia (około 7000netto miesięcznie) komóra bez limitów,
    > samochód bez limitów i bony na święta.

    Chyba po przeliczeniu funtów na złotówki
    A.P.