PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0

  • 11. Data: 2004-12-17 13:25:41
    Temat: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał Szeląg <l...@w...pl> wrote:

    > i tu się mylisz, bo nauka języka to tydzień do miesiąca a zazwyczaj 1-3 dni

    Taaak. I pomyśleć, że tacy ludzie potem piszą programy...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2004-12-17 13:44:15
    Od: "Mikołaj" <s...@s...spam>

    Użytkownik "XAndrew" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba po przeliczeniu funtów na złotówki

    No tak, zapomniałem ze to w funtach stawki, nie w zlotowkach, sorki.

  • 13. Data: 2004-12-17 13:44:25
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Darek" <...@...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Michał Szeląg" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak za PRLu, tak? Zenujace sa te pytania o zarobki programistow albo
    > jezyki
    > programowania. Dlaczego? Bo nie maja najmniejszego sensu! Kazdy ma inne
    > doswiadczenie, wyksztalcenie, umiejetnosci. Dlatego wrzucanie wszystkich
    > do
    > jednego worka z napisem "programista" to nieporozumienie. Roznice moga byc
    > takie, ze jeden programista jest bezrobotny, a drugi zarabia kilkanascie
    > tysiecy.

    Sadze, ze tabelki o wartosci informacyjnej daloby sie ulozyc, ale nie metoda
    pytania ludzi na newsach.

    Np. "press" drukuje regularnie tabelki z zarobkami w reklamie/mediach i
    wyglada to tak: stanowisko i kolumny w tabeli: mala agencja, srednia
    agencja, agencja sieciowa - i jeszcze podzial na Warszawe i reszte kraju - i
    zakresy, np. 4000-8000, czyli dosc duzy rozziew. Daje to np. informacje,
    ponizej jakiej sumy nie zejsc, gdy sie czlowiek przenosi z reszty kraju do
    Warszawy lub powyzej jakiej nie wejsc, gdy sie przenosi "na prowincje" lub
    gdy zmienia firme na taka innej wielkosci. W IT mogloby to byc "mala polska
    firma" srednia polska firma", "duza polska firma", to samo z zagranicznymi,
    "miedzynarodowy koncern" i tez z podzialem na Wawe i inne miasta. Czy mi sie
    wydaje, czy IT nie ma swojego wiarygodnego i obslugujacego zaspokajanie
    takiej ciekawosci medium o rynku pracy IT (serwis, biuletyn, papierowa
    prasa)?

    I.

  • 14. Data: 2004-12-17 14:06:46
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    > No tak, zapomniałem ze to w funtach stawki, nie w zlotowkach, sorki.

    Roczne, czy miesięczne wynagrodzenie ?

  • 15. Data: 2004-12-17 14:15:56
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał :

    > Taaak. I pomyśleć, że tacy ludzie potem piszą programy...

    jedni piszą a drudzy nie piszą bo tygodniami grzebią w manualach, żeby dojść
    do tego żeby wstawić dolar w nazwie zmiennej i nauczyć się perla, wczym
    problem? potrzebne tylko: dobry przykład, manual i już
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 16. Data: 2004-12-17 14:17:20
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Chcę wiedzieć na czy mi dobrze czy mi źle!
    --
    =======================================

  • 17. Data: 2004-12-17 14:31:52
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@w...pl news:cpuho9$a2h$1@nemesis.news.tpi.pl

    Programista zarabia od 500 (studenciak) do 10.000 i wiecej (szef
    duzego/dochodowego zespolu).

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 18. Data: 2004-12-17 14:32:39
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@w...pl news:cpulec$8c9$1@atlantis.news.tpi.pl

    > i tu się mylisz, bo nauka języka to tydzień do miesiąca a zazwyczaj
    > 1-3 dni to zależy jak bardzo odbiega od c! to moja czysta ciekawość,
    > czy zarobki programistów różnicóją się pod kątem języków
    > programowania.

    Nauka __podstaw__ jezyka. Zdobycie sensownego doswiadczenia to min. pol
    roku pracy na etat.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 19. Data: 2004-12-17 14:45:31
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    MS napisal:

    > Chcę wiedzieć na czy mi dobrze czy mi źle!

    Skoro nie potrafisz tego ocenic sam, to podaj swoją stawkę, miasto,
    nazwe lub wielkość firmy, języki programowania, ktore znasz, a my Ci
    powiemy, czy jest Ci dobrze, czy źle.

    --
    Magda

  • 20. Data: 2004-12-17 14:49:50
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Nauka __podstaw__ jezyka. 1-2 dni są oczywiście cięższe języki do których
    trzeba się przyzwyczajać nawet 2tyg
    Zdobycie sensownego doswiadczenia to min. pol
    roku pracy na etat. no i chyba doszliśmy do porozumienia

    --