PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE DAC W ŁAPE ?

  • 11. Data: 2003-04-24 17:24:44
    Temat: Re: ILE DAC W ŁAPE ?
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Adam G" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b88t32$mhc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam! mam pytanko.nie oburzajcie sie.
    > wiadomo jaki jest rynek pracy w Polsce.
    >
    > moj znajomy ma szanse aplikowac na stanowisko
    > Przedstawiciela Medycznego
    >
    > uda mu sie jezeli da w lape, komus tam z firmy
    >
    > i pytanko - ile trzeba byloby dac ? zeby wszyscy byli
    > zadowoleni
    >
    > pomijam aspekt moralny calej sprawy
    >
    > pozdrowka

    > Wiesz co kolega Macias ma rację po co zadajesz takie pytania jak sam
    możesz sobie pomóc ktoś z nas żle Ci doradzi i będziesz miał znowu problem
    że za mało albo za dużo dałeś .
    Gratuluje Ci tylko tak wysokich zarobków.
    A pytanie o łapówkę jest nie na miejscu .
    Bo dając komuś jesteś również winny tak jak ten co bierze .
    A Ty jeszcze piszesz o tym głośno jak ja bym dawała to nikt o tym by nie
    wiedział.
    Teraz wiemy wszyscy że jest praca w Firmie Medycznej i możemy się licytować.
    Nie ujawniaj na przyszłość firmy ktoś może nie potrzebnie temu się
    przysłużyć.
    Dobra rada.

  • 12. Data: 2003-04-24 17:25:37
    Od: "Tobi" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotex" <N...@n...com> napisał w wiadomości
    > W tej firmie nie przekroczyłabym kwoty 1000zł.

    W jakiej?
    Tobi

  • 13. Data: 2003-04-24 17:27:10
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "michu" <6...@n...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam G" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 14 tys. - qrwa czys ty zglupial - rok za to przezyjesz

    jak masz tyle... to wcale nie potrzebyjesz tej pracy .. a i on nie
    potrzebuje jej dawac...

  • 14. Data: 2003-04-24 18:38:12
    Od: "Adam G" <t...@o...pl>

    mowie o moich 2 wyplatach - czyli 2x2500 zl

    A.

  • 15. Data: 2003-04-24 18:42:07
    Od: "Adam G" <t...@o...pl>

    to byla tylko hipotetyczna sytuacja
    dlatego napisalem na poczatku,ze pomijam
    aspekt moralny calej sprawy
    a chcialem sie tylko dowiedziec
    czy ktos ma takie doswiadczenia
    bo moj znajomy byl na EWIDENTNIE
    USTAWIONEJ ROZMOWIE - tylko dla kogos innego

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2003-04-24 18:52:23
    Od: f...@t...pl

    napisał firma medyczna, tzn. jakakolwiek
    zwyczajowo przyjęte 1 wypłata w łapę, na szeregowe stanowisko, ale dobremu
    znajomemu (powiedzmy odstępne :)
    ale standard to 1,5 do 2 wypłat, to mimo wszystko lukratywne stanowisko.
    żadne 500 złotych, nie rób z siebie pośmiewiska.

  • 17. Data: 2003-04-24 20:31:14
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Witam! mam pytanko.nie oburzajcie sie.
    > wiadomo jaki jest rynek pracy w Polsce.

    [ciach]
    ignor na caly watek :[
    k...a to jest przegiecie !

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 18. Data: 2003-04-24 21:10:18
    Temat: [OT] Re: ILE DAC W ŁAPE ?
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    Zwyczajowo, standard...?!
    Co tu się w ogóle dzieje?!

    Któryś z Was potem śmie krytykować rząd albo
    afery typu Rywin-gate? Żałosne...

    Maciek
    ---
    http://www.infobroker.tk/ - niezalezny broker informacji
    Nie trac czasu na samodzielne szukanie danych!
    Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
    ---

  • 19. Data: 2003-04-24 21:53:12
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Użytkownik "Gotex" <N...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > W jakiej?
    > Tobi
    >
    > Nie znam firmy napisałam "w tej firmie" jaka by nie była to nie znaczy że
    podkreśliłam ją jako złą drogi kolego.
    Tobi tu zaczęliśmy dyskusje na temat łapówki .Każdy z nas wie na ile go stać
    jak kolega zarabiać ma 2500 a Pan X zarabia 500zł. to o czym mowa .Dla Pana
    X 1000zł. jest dużo.Zobaczcie do jakiej kwoty łapówki doszedł zadający
    pytanie.
    To się w głowie nie mieści żeby w kraju zamiast zarabiać to trzeba najpierw
    stracić i to jaką kasę.
    Jeszcze raz podkreślam nie znam firmy i jaka by to nie była firma każdy z
    nas lepiej czułby się gdyby szedł do każdej jednej pracy z myślą że pracę
    dostałem bo takie mam kwalifikacje a nie że pracuję bo dałem łapówkę.
    Mamy czasy jakie mamy ,ale są firmy gdzie wręcz przeciwnie nie o kasę
    chodzi.
    A jeszcze pytanie do zadającego.
    Czy zdajesz sobie sprawę że dając łapówkę o pokażnej kwocie możesz pracować
    tylko 3 miesiące bo komuś się nie spodobasz i co wtedy ? Licho wzięło pracę
    i kasę bo co upomisz się o łapówkę .Wyśmialiby Cię.
    Dając musisz być pewniak.

  • 20. Data: 2003-04-24 23:46:58
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Gotex napisał:

> [...]
    > tylko 3 miesiące bo komuś się nie spodobasz i co wtedy ? Licho wzięło pracę
    > i kasę bo co upomisz się o łapówkę .Wyśmialiby Cię.

    Nie znam się na firmach medycznych, ale możliwe że przeprowadzają ocenę
    efektywności pracowników i spora grupka odpada np. co kwartał. W takiej
    sytuacji nawet nie trzeba złej woli przyjmującego łapówkę, bo łapówka
    była za dostanie roboty a nie za krycie tyłka.

    Flyer