PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE DAC W ŁAPE ?

  • 1. Data: 2003-04-24 14:41:34
    Temat: ILE DAC W ŁAPE ?
    Od: "Adam G" <t...@o...pl>

    Witam! mam pytanko.nie oburzajcie sie.
    wiadomo jaki jest rynek pracy w Polsce.

    moj znajomy ma szanse aplikowac na stanowisko
    Przedstawiciela Medycznego

    uda mu sie jezeli da w lape, komus tam z firmy

    i pytanko - ile trzeba byloby dac ? zeby wszyscy byli
    zadowoleni

    pomijam aspekt moralny calej sprawy

    pozdrowka

  • 2. Data: 2003-04-24 14:57:08
    Temat: Re: ILE DAC W ŁAPE ?
    Od: "michu" <6...@n...net>

    Użytkownik "Adam G" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przedstawiciela Medycznego
    >
    > uda mu sie jezeli da w lape, komus tam z firmy
    >
    > i pytanko - ile trzeba byloby dac ? zeby wszyscy byli

    wiecej jak 500 zl bym nie dal - ale moze sie nie znam - niech wypowie sie
    ktos kto juz dawal w lape za zalatwienie roboty.

  • 3. Data: 2003-04-24 15:15:05
    Od: "Adam G" <t...@o...pl>

    szczerze mówiąc jak ten koles co to ma zalatwic
    zarabia 7000 na reke

    to watpie zeby 500 zrobilo na nim wrazenie.....
    myslalem o 2 wyplatach dla niego

  • 5. Data: 2003-04-24 15:18:06
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Co to się wyprawia w tym naszym kraju.

    Słyszałem, że nawet jedną pensję niektórzy iddaja za takie "numery".

    PZDR
    Quba
    www.superszkolenia.pl

  • 4. Data: 2003-04-24 15:18:06
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > i pytanko - ile trzeba byloby dac ? zeby wszyscy byli
    > zadowoleni

    Niech się po prostu zapyta tego co ma dostać i niech sie targują.

    mer

  • 6. Data: 2003-04-24 15:27:57
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

> [...]
    >
    > pomijam aspekt moralny calej sprawy
    >
    > pozdrowka

    > Ja bym na to spojrzała tak przede wszystkim czy praca będzie stała na
    umowę o prace i czy będziesz zadowolony z zarobków.Jeżeli masz dobre warunki
    pracy i płacy to warto ją kupić .
    Pierwszy miesiąc pracujesz za darmo i już masz odpowiedz.
    Wiesz że daje się różnie zależy od rodzaju pracy można i pół roku pracować
    za darmo.
    W tej firmie nie przekroczyłabym kwoty 1000zł.

  • 7. Data: 2003-04-24 15:30:20
    Od: "Adam G" <t...@o...pl>

    ale na tym stanowisku dostane 2500 na poczatek
    to mam dac 1000 ? przeciez mnie wysmieje......

    A.

  • 8. Data: 2003-04-24 16:10:22
    Od: "Daniel_I" <danielei@/tnij/poczta.onet.pl>

    Tako rzecze szanowny "veni VIDI vici" <s...@o...pl>
    w wiadomości news:b88v7k$4kc$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Słyszałem, że nawet jedną pensję niektórzy iddaja za takie "numery".

    Zależy jeszcze, o czyjej pensji mowa :) W KGHM dla przykładu
    ubiegając się o stanowisko z pensją rzędu 3kzl brutto "zwyczajowo"
    daje się 6-7 kzl.

    --
    Pozdrawiam, D.

  • 9. Data: 2003-04-24 16:13:51
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > ale na tym stanowisku dostane 2500 na poczatek
    > to mam dac 1000 ? przeciez mnie wysmieje......

    Człowieku, skoro wiesz, ile masz dać i na każdą
    propozycję masz odpowiedź - słowem, znasz się na
    łapówkach, to po co pytasz?

    W ogóle, o czym ta dyskusja, ludzie?!
    Porady, ile komu dać, żeby obsadzić na lewo kolejne
    stanowisko? A potem co? Kolejne wątki z poradami,
    co ma zrobić ktoś z drugiej strony barykady, bo
    żona szefa albo ktoś, kto podsmarował odpowiednio
    zabrał mu pracę?!

    Maciek
    ---
    http://www.infobroker.tk/ - niezalezny broker informacji
    Nie trac czasu na samodzielne szukanie danych!
    Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
    ---

  • 10. Data: 2003-04-24 16:58:13
    Od: "michu" <6...@n...net>

    > szczerze mówiąc jak ten koles co to ma zalatwic
    > zarabia 7000 na reke

    14 tys. - qrwa czys ty zglupial - rok za to przezyjesz