PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE DAC W ŁAPE ? › Re: ILE DAC W ŁAPE ?
    From: "Gotex" <N...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ILE DAC W ŁAPE ?
    Date: Thu, 24 Apr 2003 23:53:12 +0200

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:27053-1051204946@as4-100.swic.dialup.inetia.pl.
    ..
    > Użytkownik "Gotex" <N...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > W jakiej?
    > Tobi
    >
    > Nie znam firmy napisałam "w tej firmie" jaka by nie była to nie znaczy że
    podkreśliłam ją jako złą drogi kolego.
    Tobi tu zaczęliśmy dyskusje na temat łapówki .Każdy z nas wie na ile go stać
    jak kolega zarabiać ma 2500 a Pan X zarabia 500zł. to o czym mowa .Dla Pana
    X 1000zł. jest dużo.Zobaczcie do jakiej kwoty łapówki doszedł zadający
    pytanie.
    To się w głowie nie mieści żeby w kraju zamiast zarabiać to trzeba najpierw
    stracić i to jaką kasę.
    Jeszcze raz podkreślam nie znam firmy i jaka by to nie była firma każdy z
    nas lepiej czułby się gdyby szedł do każdej jednej pracy z myślą że pracę
    dostałem bo takie mam kwalifikacje a nie że pracuję bo dałem łapówkę.
    Mamy czasy jakie mamy ,ale są firmy gdzie wręcz przeciwnie nie o kasę
    chodzi.
    A jeszcze pytanie do zadającego.
    Czy zdajesz sobie sprawę że dając łapówkę o pokażnej kwocie możesz pracować
    tylko 3 miesiące bo komuś się nie spodobasz i co wtedy ? Licho wzięło pracę
    i kasę bo co upomisz się o łapówkę .Wyśmialiby Cię.
    Dając musisz być pewniak.