PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
  • Data: 2003-04-22 19:57:39
    Temat: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Od: Michal Glass <m...@g...p-l> szukaj wiadomości tego autora

    No cóż - nie znam firmy w której pracujesz, ani stosunków tam panujących, ale
    nie wydaje mi się normalną sprawą używanie tego typu jezyka i tego typu
    zachowanie. Ponieważ przedmiotem sporu był marker a nie np. łopata zakładam,
    że obydwaj wykonujecie pracę umysłową, tak że zawsze powinna być jakiś sposób
    porozumienie.
    Proponuję Ci, żebyś z gościem spokojnie porozmawiał - bez okazywania
    *jakichkowiek* emocji - wytłumacz mu, że:

    -nie brałeś jego markera
    -nie życzysz sobie zwracanie się do ciebie w ten sposób

    Jeżeli w dalszym ciągu będzie starał się obrzydzić Ci życie reaguj spokojnie -
    i bez nerwów - to jest najgorsze co możesz mu zrobić.
    Nie daj się !!

    -- M.G