PracaGrupypl.praca.dyskusje › Help-przeprosiny

  • 1. Data: 2002-09-16 13:53:09
    Temat: Re: Help-przeprosiny
    Od: "Darek" <d...@p...gazeta.pl>

    Maciej Sobczak wrote:
    > Do Wszystkich
    > Przepraszm za unieszczenie tego tekstu i generowanie zamieszania.
    > Zrobiłem to nieświadomie, też zostałem oszukany.

    Dobra, tylko spis swoich kolegow i kolezanek to moglbys oszczedzic...
    D.

  • 2. Data: 2002-09-16 16:49:28
    Od: " gretchen" <g...@N...gazeta.pl>

    Tez dostalam takiego maila na swoja skrzynke.

  • 3. Data: 2002-09-16 22:32:36
    Temat: Help-przeprosiny
    Od: Maciej Sobczak <m...@i...gov.pl>

    Do Wszystkich
    Przepraszm za unieszczenie tego tekstu i generowanie zamieszania.
    Zrobiłem to nieświadomie, też zostałem oszukany.

    Maciej Sobczak

    From:
    "Ing. Stasiak Zdzislaw" <s...@c...cz>
    To:
    "Maciej Sobczak" <m...@i...gov.pl>
    Fw: Help
    Date:
    Fri, 13 Sep 2002 10:34:23 +0200
    Normal
    Clean
    0001

    From: Ela
    To: Janusz Rozum ; Jarek Kuder ; Jerzy Grycan ; Jurek Janowicz ; Kala S.
    ; Marcin Mielniczuk ; Marianna Sz. ; Tomasz
    Redwan ; Andrzej Rutkowski ; Andrzej Kornacki ; agamar_agamar.pl ; A.
    Iwanowski
    Sent: Thursday, September 12, 2002 11:23 PM
    Subject: PD: Help

    From: Radek Nowakowski