PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarantowane 1400*

  • 51. Data: 2006-07-26 12:45:30
    Temat: Re: Odp: Gwarantowane 1400*
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    TLP napisał(a):

    > Chodzi o różnicę w poziomie zamożności między Polską a Anglią.

    To wie każdy, ale chyba bez względu na to czy jesteś z Polski czy z
    Angli masz takie same potrzeby jako człowiek.

    Pozdrawiam
    KO
    --
    empty

  • 52. Data: 2006-07-26 12:48:44
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 26-07-2006 o 14:45:30 Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl> napisał(a):

    > To wie każdy, ale chyba bez względu na to czy jesteś z Polski czy z
    > Angli masz takie same potrzeby jako człowiek.

    nie rozumiem. możesz rozwinąć "potrzeby jako człowiek"?

    --
    TLP

  • 53. Data: 2006-07-26 12:54:48
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Użytkownik TLP <t...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:o...@w...laptok.tlp...

    > nie rozumiem. możesz rozwinąć "potrzeby jako człowiek"?

    Jedzenie, spanie, utrzymanie rodziny-dziecka, ubranie. Podstawa ktora
    jest dla wielu pracujacych Polakow w kraju nieosiagalna.

    Laris

  • 54. Data: 2006-07-26 12:58:45
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    TLP napisał(a):

    > nie rozumiem. możesz rozwinąć "potrzeby jako człowiek"?

    Jeżeli Anglia jest zamożniejsza od Polski to nie znaczy, że Janek z
    Polski może jeść kartofle i kotleta z mortadeli przez 30 dni w miesiącu
    a Dżon z Angli nie.
    Nikt nie ma ochoty wegetować bez względu na to czy pochodzi z kraju
    zamożnego czy nie. Normalnie żyć to znaczy wszędzie to samo IMHO

    Pozdrawiam
    Kuba
    --
    empty

  • 55. Data: 2006-07-26 13:03:35
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Wojciech Jaczewski" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Druga sprawa, to fundowanie szukającym zasiłków - przecież dla osób
    > zarabiających byłoby to podwójnie nieopłacalne, bo nie dość, że pozbywają
    > się części pieniędzy aby dać zasiłek, to jeszcze osoby, które te pieniądze
    > otrzymają, zwiększają popyt na niektóre towary i usługi, powodując tym
    > samym wzrost ich cen.

    Ciekawe rzeczy piszesz - mi sie zawsze wydawalo ze aby otrzymac przez 6
    miesiecy zasilek musisz przedtem popracowac 18msc
    wiec znaczie mniej dostaniesz z "systemu" niz do niego wlozysz .

    pzdr

  • 56. Data: 2006-07-26 13:11:29
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu TLP porozsypywal nastepujace haczki:
    > nie rozumiem. możesz rozwinąć "potrzeby jako człowiek"?
    Mieszkanie samemu/z zona/znajomymi (wynajem/kredyt) a nie z rodzicami, w
    5 osob na 40m2. Samochod w wieku niepelnoletnim a najlepiej
    podstawowka;) 2tyg urlop w wakacje, spedzony nie pod blokiem a np w
    gorach czy nad morzem. Mozliwosc kupna kompletu ksiazek do szkoly dla
    dziecka, bez zastanawiania sie czy bedzie za co. i pare jescze innych
    potrzeb
    --
    badzio

  • 57. Data: 2006-07-26 14:59:45
    Od: "yig" <y...@o...pl>

> [...]
    > dyrektorem, to nie bedzie Ci kto mial chleba upiec, posprzatac klatki i
    > przyciac trawy przed blokiem. Ciekawe, ze w Angli nawet najnizsze grupy

    Taaa, wcale nie musi nikogo brakowac zwyczajnie jak to jest w GB
    te prace beda wykonywac Bialorusini, Ukraincy tak jak Polacy w GB.

    yig

  • 58. Data: 2006-07-26 15:05:35
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    yig napisał(a):

    > Taaa, wcale nie musi nikogo brakowac zwyczajnie jak to jest w GB
    > te prace beda wykonywac Bialorusini, Ukraincy tak jak Polacy w GB.

    Dla mnie to jest żałosne.
    EOT jak dla mnie

    Pozdrawiam
    Kuba
    --
    empty

  • 59. Data: 2006-07-26 15:14:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jakubo napisał(a):

    > Dla mnie to jest żałosne.

    Tyle, że to prawda. Dokładnie w tym kierunku idziemy.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 60. Data: 2006-07-26 15:26:39
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    januszek wrote:

    > Tyle, że to prawda. Dokładnie w tym kierunku idziemy.

    Tylko,z e bialorusinio wola wyjecha do irlandi czy angli a nie do
    polski...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m