PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarantowane 1400*

  • 61. Data: 2006-07-26 16:59:58
    Temat: Re: Odp: Gwarantowane 1400*
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Tylko,z e bialorusinio wola wyjecha do irlandi czy angli a nie do
    > polski...

    Woleć to i wolą. Realia są jednak takie, że prędzej legalnie znajdą
    robotę w Polsce niż w Irlandii czy Angli.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 62. Data: 2006-07-26 17:09:15
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Jakubo" napisał w wiadomości news:ea7lqp$gf9$1@inews.gazeta.pl

    > Nie masz ochotę czasem na czisburgera z mc?(może i nie) ja na przykład
    > czasem mam, i nie chciał bym żeby mi tą kanapkę robił ktoś kto został na
    > to "skazany".

    To smacznego!
    Ja sprzątam resztki ze stołu i daje psu,
    nie miele tego później na kotlety.

    P.S. Dlaczego ludziom się wydaje, że wizyta w MC to exclusiv?

    wr,

  • 63. Data: 2006-07-26 17:46:14
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    januszek wrote:

    > Woleć to i wolą. Realia są jednak takie, że prędzej legalnie znajdą
    > robotę w Polsce niż w Irlandii czy Angli.

    Wejda do UE i bedzie pozamiatane...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 64. Data: 2006-07-26 17:50:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    [...]

    > Wejda do UE i bedzie pozamiatane...

    Taa... I bedą jeszcze kosmitom czyścić buty...

    j.

  • 65. Data: 2006-07-26 17:59:38
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Jakubo" <t...@f...o2.shmoo.pl> napisał w wiadomości

    > Może ty, u mnie rachunki +raty za samochód, komputer, coś-tam-jeszcze,
    > studia, dojazd do pracy to już jest 2k, a jeszcze bym coś zjadł, wypił,
    > itd.
    > Pozatym mam na utrzymaniu dziecko, i kiedy żona straciła swoje źródło
    > dochodów nie potrafilem za to przeżyć.
    No niestety - w naszym kraju samochod i platne studia to wciaz
    luksus i zeby sobie na nie pozwolic przy tych zarobkach
    musialbys miec juz wlasne mieszkanie. Niemniej samotna
    osoba bez opisanych przez Ciebie obciazen jest spokojnie
    w stanie przezyc.

    > Zresztą szkoda gadać, ja nie potrafiłem się w polsce utrzymać, jak ktoś
    > potrafi to mogę tylko pozazdrościć.
    Wspolczuje, ze musiales wyjechac.

    Pzdr
    Piotr

  • 66. Data: 2006-07-26 18:17:02
    Od: Piotr <i...@g...pl>

    jaQbek napisał(a):
    > Tyle wynosi gwarantowana, czyli minimalna (a zapewne i realna) płaca
    > brutto w McDonald, na pełen etat, po okresie próbnym. Nie wiem, czy to
    > trzeba się śmiać, czy płakać.

    Przecież nikt nikogo siłą nie zmusza aby tam pracował. A oferta jak na
    polskie warunki przeciętna, tyle samo płacą na wielu stanowiskach w
    budżetówce i w większości małych prywatnych firm.

  • 67. Data: 2006-07-26 18:29:01
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "yig" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Taaa, wcale nie musi nikogo brakowac zwyczajnie jak to jest w GB
    > te prace beda wykonywac Bialorusini, Ukraincy tak jak Polacy w GB.

    a czemu mieliby sprzarac u nas za 600 zl jak moga w niemczech za 600 euro?

  • 68. Data: 2006-07-26 18:30:30
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > Woleć to i wolą. Realia są jednak takie, że prędzej legalnie znajdą
    > robotę w Polsce niż w Irlandii czy Angli.

    a kto mowi o legalnej? W GB jak Polacy sie ustawia to beda zatrudniac Ukr za 3
    funciaki.;)

  • 69. Data: 2006-07-26 19:03:05
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yig" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Taaa, wcale nie musi nikogo brakowac zwyczajnie jak to jest w GB
    > te prace beda wykonywac Bialorusini, Ukraincy tak jak Polacy w GB.

    Pozyjemy zobaczymy. Juz widze jak Ukrainiec robi tutaj za 3 zl. Chyba ze
    bedzie spal w kartonie. Roznica jest taka, ze my pracujac w Angli za grosze
    (najnizsza pensje) mozemy spokojnie sie utrzymac (tam) na przyzwoitym
    poziomie. Ukrainiec jak bedzie pracowac u nas za najnizsza to zdechnie z
    glodu. Bedzie mial takie same problemu jak Polacy pracujacy w PL za
    minimalna.

    Laris

  • 70. Data: 2006-07-26 19:18:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Laris napisał(a):

    > Roznica jest taka, ze my pracujac w Angli za grosze
    > (najnizsza pensje) mozemy spokojnie sie utrzymac (tam) na przyzwoitym
    > poziomie.

    No to akurat nie jest prawda. Za najnizsza pensje mozna tam utrzymac sie
    na najnizszym poziomie. Zeby utrzymac sie tam na poziomie przyzwoitym
    trzeba tez miec przyzwoita pensje. Wydaje mi sie, ze popelniles blad
    polegajacy na zestawieniu pensji stamtad z poziomem stad. Tak sie jednak
    nie za bardzo da rzeczowo porownywac ;)

    j.