PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarancja pracy

  • 41. Data: 2009-05-07 10:20:54
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    news:slrnh04m22.2n5.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Ile kosztuje i kogo kosztuje?

    Podatnika.

    > Rozumiem, ze stojacych za tym ludzi roztrzelamy i zakopiemy?

    Nie, ale przestaną grać bohaterów.

    > Dlaczego socjalizmem?

    Bo tak to ktoś nazwał.

    > Lepsze niz?

    PRL?

    > A jak ich zycie zmienilo sie w ciagu ostatnich 200 lat?

    Tak jak 200 wcześniej.

    > To mial byc argument na co?
    >
    > j.

    Na brak rozwiązani systemowych.

    Józek

  • 42. Data: 2009-05-07 10:35:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Józek napisał(a):

    > Pewnie tak, sierotów i matołów na świecie nie brakuje
    > ale oni też żyją więc jedzą.

    Ja Ci oczywiście nie bronię, żebyś Ty ich ubierał i karmił ;) Mam tylko
    pewnie zastrzeżenia, że chcesz to robić *nie za swoje pieniądze* ;)

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 43. Data: 2009-05-07 10:37:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Józek napisał(a):

    > Nie, ale przestaną grać bohaterów.

    Jeżeli och nie rozstrzelasz to nie przestaną.

    > PRL?

    Szwecja, Norwegia, Chiny ;P

    > Tak jak 200 wcześniej.

    To znaczy jak konkretnie?

    > Na brak rozwiązani systemowych.

    W okresie czasu zdefiniowanym setkami lat to chyba nie bardzo?

    j.

  • 44. Data: 2009-05-07 10:49:47
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    > Ja Ci oczywiście nie bronię, żebyś Ty ich ubierał i karmił ;) Mam tylko
    > pewnie zastrzeżenia, że chcesz to robić *nie za swoje pieniądze* ;)
    >
    > j.

    Powiedz to tym którzy na państwowych posadach i firmach niczyich
    zarabiają miliony, i poczekaj na ich reakcje.

    Józek

  • 45. Data: 2009-05-07 10:55:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Józek napisał(a):

    > Powiedz to tym którzy na państwowych posadach i firmach niczyich
    > zarabiają miliony, i poczekaj na ich reakcje.

    Poniekąd, biorąc udział w tym wątku-szopce, właśnie im to mówię.

    j.

  • 46. Data: 2009-05-07 11:01:35
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    > Jeżeli och nie rozstrzelasz to nie przestaną.

    Zakładając że służba zdrowia miała by wystarczającą
    ilość składek to kto to wie:))

    > Szwecja, Norwegia, Chiny ;P

    Szwecja i Norwegia owszem.

    > To znaczy jak konkretnie?

    Ja bym nie przypisywanie poprawy życia ani krajom a tym
    bardziej ustroją w jakich te kraje sie znajdują.
    Uważam że rozwój techniki i technologii jest ponad,
    i to właśnie decydują o warunkach życia.

    > W okresie czasu zdefiniowanym setkami lat to chyba nie bardzo?

    Nie rozumiem?
    > j.

    Józek

  • 47. Data: 2009-05-07 16:08:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Józek napisał(a):

    > Zakładając że służba zdrowia miała by wystarczającą
    > ilość składek to kto to wie:))

    Problemem śłużby zdrowia nie są składki tylko panujący w niej jeszcze
    feudalizm ;)

    > Szwecja i Norwegia owszem.

    Sam więc widzisz, że się da ;PPP

    > Ja bym nie przypisywanie poprawy życia ani krajom a tym
    > bardziej ustroją w jakich te kraje sie znajdują.
    > Uważam że rozwój techniki i technologii jest ponad,
    > i to właśnie decydują o warunkach życia.

    Możesz przetłumaczyć powyższe na polski? ;)

    > Nie rozumiem?

    Jak spojrzysz w takim czasookresie to zobaczysz, że system cholernie się
    zmienił.

    j.

  • 48. Data: 2009-05-07 16:12:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gtua82$atm$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > funkcjonować
    > Pisałem. Dla ludzi zdrowych.
    A ja pytałem o niezdolnych do takiej pracy.
    Nic innego niż łopata i miotła na razie nie zapodałeś.

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2009-05-07 16:14:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gtubc9$e85$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Masz racje.
    > Tylko że jest to kij w rękach polityków.
    To znaczy - co jest tym kijem i co oni nim mogą?

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2009-05-07 16:23:34
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Józek" napisał:
    > Ja pisałem o gwarancji pracy, a zatem idzie też płaca,
    > chyba normalne, nie pisałem o wolontariacie.

    stary, już to za komuny przerabialiśmy, czy się stoi, czy się leży 200zł się
    należy
    i płacimy za to do dziś i jeszcze długo będziemy płacić!:O(

    p.s. dowcip:
    P: czy możliwe jest zbudowanie komunizmu na pustyni?
    O: teoretycznie jest to możliwe, ale bardzo niewskazane,
    bo może zabraknąć piasku:O)