PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarancja pracy

  • 51. Data: 2009-05-07 18:20:22
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    news:gtv1el$kmr$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:gtua82$atm$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>

    > A ja pytałem o niezdolnych do takiej pracy.
    > Nic innego niż łopata i miotła na razie nie zapodałeś.
    >
    > --
    > Jotte

    Bo gwarancja pracy i płacy miała by obejmować tylko
    najprostsze prace, łopata i miotła, to nie ma być utrzymanie dla
    znajomych i polityków ale ludzi znajdujących się w sytuacji
    bez wyjścia.

    Józek

  • 52. Data: 2009-05-07 18:26:00
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:gtubc9$e85$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>

    > To znaczy - co jest tym kijem i co oni nim mogą?
    >
    > --
    > Jotte

    Bieda jest najlepszym narzędziem rządzenia, a zasiłki są
    oznaką dobrej woli polityków, jednocześnie tą biedę kreują.

    Józek

  • 53. Data: 2009-05-07 18:27:23
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    In article <gtv8pf$utr$1@news.onet.pl>, s...@p...onet.pl says...
    > Bo gwarancja pracy i płacy miała by obejmować tylko
    > najprostsze prace, łopata i miotła, to nie ma być utrzymanie dla
    > znajomych i polityków ale ludzi znajdujących się w sytuacji
    > bez wyjścia.
    I chcesz im pomóc dając rybę zamiast wędki i to na koszt tych którzy znaleźli
    wyjście z sytuacji?

    --
    Pzdr
    Alex

  • 54. Data: 2009-05-07 18:30:04
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    In article <gtsvpu$eai$1@news.onet.pl>, s...@p...onet.pl says...
    > A jaki procent bezrobotnych otrzymuje zasiłek?
    Za duży?

    > Jestem przeciwnikiem wszelkiego rodzaju zasiłków dla ludzi zdrowych.
    Tia...

    > To dlaczego ubliżasz ludziom?
    Ja? A skąd.

    > A które banki są Polskie?
    No nie wymiękaj, napisz który polski bank (zarejestrowany jako spółka w
    Polsce) dostał dopłaty.

    Btw, "Polskie" to kolejny Twój błąd, chcesz konstytucję zmieniać a pisać nie
    potrafisz...

    --
    Pzdr
    Alex

  • 55. Data: 2009-05-07 18:33:24
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    In article <gtua4s$al9$1@news.onet.pl>, s...@p...onet.pl says...
    > Oczywiście, MY, WY, podatnicy!
    No to super, czemu nie powiększyć rzeszy finansowanych z budżetu darmozjadów,
    nie?

    > Ależ jesteś w błędzie.
    > Wyjdź na miasto, wsiadź do pociągu popatrz jaki jest widok, jedź samochodem
    > a wszędzie zobaczysz brak działania łopaty i miotły.
    Likwidowanie skutków a nie przyczyn jest bardzo mało efektywne i, prawdę
    mówiąc, jest tylko marnowaniem pieniędzy. "Brak działania łopaty i miotły" to
    skutek, przyczyną jest brak kultury u miażdżącej większości społeczeństwa.

    W tej Twojej ukochanej socjalnej Szwecji za bardzo nie widać sprzątających na
    ulicach.

    --
    Pzdr
    Alex

  • 56. Data: 2009-05-07 18:48:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gtv8pf$utr$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Bo gwarancja pracy i płacy miała by obejmować tylko
    > najprostsze prace, łopata i miotła, to nie ma być utrzymanie dla
    > znajomych i polityków ale ludzi znajdujących się w sytuacji
    > bez wyjścia.
    Będę drążył. ;)
    Co planujesz dla tych, którzy _są_ w sytuacji bez wyjścia ale łopatą i
    miotłą nie mogą?

    --
    Jotte

  • 57. Data: 2009-05-07 18:54:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gtv941$vnt$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Bieda jest najlepszym narzędziem rządzenia,
    Najlepszym narzędziem rządzenia jest inżynieria społeczna, a w jej składzie
    przede wszystkim socjotechnika.

    > a zasiłki są
    > oznaką dobrej woli polityków, jednocześnie tą biedę kreują.
    Zasiłki to wentyl bezpieczeństwa - jako część wspomnianej inżynierii
    społecznej.

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2009-05-07 20:16:00
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alex81" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > bez wyjścia.
    I chcesz im pomóc dając rybę zamiast wędki i to na koszt tych którzy

    Jeśli łopatę z miotłą uważasz za rybę.
    A jaki jest procent tych geniuszy? 1%, 5%, a może 1 promil.
    Wcześniej postawiłem pytania, co jest przyczyną kryzysu?
    Czy aby nie brak popytu? a dlaczego?

    Pozdrawiam
    Józek

  • 59. Data: 2009-05-07 20:22:55
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Będę drążył. ;)
    > Co planujesz dla tych, którzy _są_ w sytuacji bez wyjścia ale łopatą i

    Powiem szczerze nie znam osób którym by nie było wolno sprzątać.
    O ile ktoś może mieć problemy z łopatą to z miotłą raczej nie.
    Wyjątki czasami stanowią regułę, więc może określ dokładniej
    te osoby:))?
    Zdrowie im nie pozwala? warunki fizyczne? czy własne ja?

    Józek

  • 60. Data: 2009-05-07 20:33:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gtvfv0$k5c$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>
    pisze:

> [...]
    > te osoby:))?
    > Zdrowie im nie pozwala? warunki fizyczne? czy własne ja?
    W tę stronę nie będziemy wekslować - tak nie uciekniesz.
    Przeciwwskazania do wykonywania określonej pracy określa lekarz, zaś ani ty
    ani ja nimi nie jesteśmy.
    Ograniczeniem nie musi być istniejące w danej chwili schorzenie (pisałeś o
    ludziach zdrowych, choć nie precyzowałeś co to miałoby wg ciebie znaczyć).
    Może to być zwiększenie ryzyka zachorowania na jakieś choroby, może być
    kwestia czasu wykonywania danej pracy, miejsca jej wykonywania itp.
    Powtórzę zatem pytanie - co przewidujesz dla osób (powiedzmy - ogólnie
    zdrowych) nie mogących machać łopatą czy miotłą bez względu na przyczynę tej
    niemożności?

    --
    Jotte