PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarancja pracy

  • 31. Data: 2009-05-07 08:27:55
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Emka wrote:

    > traktowanie przedsiębiorców jako złodziei i
    > krętaczy, których dla zasady należy "udupiać".

    W polskich warunkach - z polską mentalnością to ja bym powiedział, że
    słusznie.

    Lemat
    easyISP jest spam-friendly - utrzymuje stronę www notorycznemu spamerowi
    polandexport

  • 32. Data: 2009-05-07 09:37:24
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

    > A możesz jednak wprost odpowiedzieć na pytanie? Kto konkretnie miałby
    > zapłacić człowiekowi za to, że został przymuszony do machania łopatą i
    > miotłą (przymuszony, bo gdyby chciał, to sam by tą łopatą machał - prawo
    mu
    > tego nie zabrania)? Dla utrudnienia dodam, że nikomu się to jego machanie
    > łopatą i miotłą nie przyda, ponieważ nie ma zapotrzebowania na takie
    prace.

    > Pozdrawiam
    > Emka

    Oczywiście, MY, WY, podatnicy!
    Ależ jesteś w błędzie.
    Wyjdź na miasto, wsiądź do pociągu popatrz jaki jest widok, jedź samochodem
    a wszędzie zobaczysz brak działania łopaty i miotły.

    Pozdrawiam
    Józek

  • 33. Data: 2009-05-07 09:39:06
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:gtsuem$av7$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>

    > A jak on nie może łopatą i miotłą pracować?
    >
    > --
    > Jotte

    Pisałem. Dla ludzi zdrowych.

    Józek

  • 34. Data: 2009-05-07 09:42:47
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    > I nikt nikomu tego prawa nie odbiera.

    > I teraz każdy chętny również może wziąć łopatę i miotłę, i iść sobie
    > gdzieś kopać/zamiatać itp.
    >
    > W czym problem? Przecież pracę wykonywać możesz...

    Ja pisałem o gwarancji pracy, a zatem idzie też płaca,
    chyba normalne, nie pisałem o wolontariacie.

  • 35. Data: 2009-05-07 09:48:37
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "sz" <s...@b...no> napisal w wiadomosci
    Józek wrote:
    > Ja proponuje nie wspierać bezrobotnych bo to do niczego nie prowadzi.
    > Ale dać im łopaty i miotły, i najniższą krajową.

    no dobrze, wiec zmienilismy kryteria przydzialu zasilku... ale czemu
    myslisz ze to wplyneloby na kryzys? powazny wplyw na gospodarke mialaby
    dopiero taka zmiana ktora spowodowalaby ze te miliony naprawde
    wykonywalyby jakas uzyteczna prace, prace za ktora placi ktos kto jej
    potrzebuje.
    Dlaczego mamy kryzys?
    Co jest przyczyna kryzysu?
    Jakiego towaru, artykulu, materialu nam brakuje?
    Czego nam wlasciwie brakuje?

    Józek

  • 36. Data: 2009-05-07 09:55:27
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Wiesław Bicz" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Święte słowa. Szkoda, że w naszym kraju nie ma jeszcze zbyt dobrze
    > rozwiniętego wspierania przedsiębiorczości,

    Pokaż kraj z dobrze rozwiniętą przedsiębiorczością nie
    dotkniętego kryzysem?

    >a właściwie można zaobserwować
    > trend wręcz przeciwny - traktowanie przedsiębiorców jako złodziei i
    > krętaczy, których dla zasady należy "udupiać". Rzadko komu, tam u góry,
    > przychodzi do głowy myśl, że to właśnie przedsiębiorstwa są głównym
    motorem
    > gospodarki, a nie panie w USach, ZUSach i GUSach i że im bardziej się tej
    > "dojnej krowie" pomoże, tym więcej da mleka.
    >
    > Pozdrawiam
    > Emka

    Jest też druga strona medalu.
    Bo kto robi przekręty podatkowe?
    Czy gdyby te panie posiadały odpowiednia wiedze i zaangażowanie
    a także spójne prawo było by to możliwe?

    Pozdrawiam
    Józek

  • 37. Data: 2009-05-07 09:58:25
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:gtsvpu$eai$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>

    > A dlaczego? Przecież jak pracowali płacili podatki, płacili na fundusz
    > pracy.
    >
    > --
    > Jotte

    Masz racje.
    Tylko że jest to kij w rękach polityków.

    Józek

  • 38. Data: 2009-05-07 10:04:07
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    > Efektywne wspieranie to nie są dotacje, ale cały system, pomagający
    > tworzyć i utrzymywać firmy konkurencyjne w skali globalnej.
    > Dotacje mogą w takim systemie funkcjonować, ale w tych lepszych są
    > raczej jego mniej istotnym elementem.
    >
    > W. Bicz

    Nie wiem czy nazwa (ładna) ma tu jakieś znaczenie
    fakt jest faktem że dostęp jest nie równy.
    Wsparcie jednych 50 tys. a drugich 50 milionami
    stanowi różnice?

    Józek

  • 39. Data: 2009-05-07 10:10:58
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wspieranie przedsiębiorczości nie polega tylko i wyłącznie na dotacjach,
    ale
    > także, a może przede wszystkim, na rozsądnym ustawodawstwie. Ja zawsze
    mówię
    > tak - nie chcę, żeby mi Państwo pomagało. Chciałabym jedynie, by mi nie
    > przeszkadzało :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Emka

    Dlatego że niema możliwości wyeliminowania korupcji
    i produkcji ustaw pod siebie bez względu na skutki społeczne
    proponuje gwarancje pracy.

    Pozdrawiam
    Józek

  • 40. Data: 2009-05-07 10:15:08
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    > To utopia bo w praktyce do kazdego takiego kogos musialbys zatrudnic
    > nadzorce, ktory musialby pokazac temu pierwszemu co konretnie ma ta
    > miotla i lopata zrobic. W skrajnym przypadku byloby to nawet "podniesc
    > lopate, wysyp, opusc lopate, nabierz, podniesz lopate".
    >
    > j.

    Pewnie tak, sierotów i matołów na świecie nie brakuje
    ale oni też żyją więc jedzą.

    Józek