PracaGrupypl.praca.dyskusje › Godziny pracy - Ciekawostka - SZOK

  • 61. Data: 2007-07-24 18:35:38
    Temat: Re: Godziny pracy - Ciekawostka - SZOK
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > W biedronce czy w innym Tesco kiedykolwiek spadły obroty?

    Nie. Polepszyły się warunki pracy.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 62. Data: 2007-07-24 19:48:15
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Czyli najpierw lizanie tyłka, dla ładnych papierów, a potem cios w plecy
    > od szczura?
    > A co mnie obchodzi opinia od głupiego gnoja, trzeba się szanować, a nie
    > dawać sobą pomiatać

    Więc szanuj się jeśli pozwala tobie na to twoja sytuacja materialna. Ale
    jeśli ktoś ma na utrzymaniu żonę i dwójkę dzieci i jak nie dostanie 10
    wypłaty to wszyscy będą głodować to na taki luksus sobie nie może pozwolić.

  • 63. Data: 2007-07-24 20:16:15
    Od: "MG" <m...@w...pl>

    > HA HA HA. <roft> :) Co to było dla kierownika przepracować 320h
    miesięcznie.
    > Trochę przesadziłeś :)

    no cóż - sam tak pracowałem przez kilka lat, więc jest to możliwe -
    zwłaszcza że zarabiałem niezłe pieniądze;
    co prawda sam z tego zrezygnowałem, a teraz oceniam, że nie było warto się
    tak szarpać, ale to ocena po fakcie.

    pzdr
    Marek

  • 64. Data: 2007-07-24 20:25:21
    Od: "MG" <m...@w...pl>

    > Tak to sobie mozna pisac, żeby straszyć ludzi i pozniej inni cicho
    > siedza, bo sie boja... Jak chca, niech siedza i sie boja, coz pracodawca
    > nie bedzie ich szanowal, skoro sami sie nie szanuja.

    teraz się popsuło za sprawą masowej emigracji, ale jakis czas temu tych
    "szanujących się" pracodawca po prostu eliminował :-)

    pzdr
    Marek

  • 65. Data: 2007-07-24 20:31:04
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > teraz się popsuło za sprawą masowej emigracji, ale jakis czas temu tych
    > "szanujących się" pracodawca po prostu eliminował :-)

    Kiedyś pracodawcy przebierali w pracownikach a teraz szanse wyrównują się
    powoli :) Jak dobrze pójdzie to za jakiś czas pracownicy będą przebierać w
    pracodawcach :)

  • 66. Data: 2007-07-25 13:19:26
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Wczesniej bylo normalnie czyli ok 180-190h. Nowe zażądzenie dotyczy całej
    > sieci salonów i wszystkich kierowników. Czyzbyśmy mieli do czynienia z

    Napisz jak to sieć, bo czeka mnie zakup okularów i nie chciałbym tam
    trafić...

    Krzysztof Wysocki
    www.artsdesign.pl

  • 67. Data: 2007-07-25 18:22:36
    Od: "mako" <m...@w...pl>

    Użytkownik "kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Napisz jak to sieć, bo czeka mnie zakup okularów i nie chciałbym tam
    > trafić...

    Zapewne chodzi o ekspresową wizję, bo jakie jeszcze są sieci w tej
    branży?
    śmieszne, że zatrudniają samych okularników, rozumiem "szewc w butach",
    ale bez przesady, nawet ochroniarzy mają tylko w szkłach!

  • 68. Data: 2007-07-29 09:01:31
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik mako napisał:

> [...]
    > śmieszne, że zatrudniają samych okularników, rozumiem "szewc w butach",
    > ale bez przesady, nawet ochroniarzy mają tylko w szkłach!

    może to zerówki :) a pracownicy mają znizki i maja obowiązek w ramach
    wykonywanej pracy zakupić okular.

    pozdr