PracaGrupypl.praca.dyskusje › Głośny pracownik w pracy...

  • 11. Data: 2007-01-09 07:12:27
    Temat: Re: Głośny pracownik w pracy...
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jotte [Mon, 8 Jan 2007 22:25:36 +0100]:

    > 3 już nie za bardzo, bo groźba - "naskarżę na ciebie do szefa"
    > raczej IMO nie licuje z godnością poważnego człowieka.

    Jotte, daj spokój - ile ty masz lat? A informację "jesteś pijany,
    oddaj te kluczyki i wynocha z samochodu bo dzwonię na policję" to
    też "skarżenie" będzie?

    Nie tylko ja jestem dorosła, ten wrzaskun też przecież. Jeśli nie
    da się z nim jak z człowiekiem, to się korzysta z dostępnych tu
    i teraz środków porządkowych. W tym przypadku to do szefa należy
    zapewnienie *całemu* zespołowi warunków do pracy - więc kolegę,
    który w pracy notorycznie przeszkadza traktuje się jak upierdliwego
    komara. I packą go. Jeśli ja nie mam packi w postaci ewentualnych
    sankcji porządkowych, to idę do kogoś, kto packę ma. Proste.

    Niby w imię czego cały zespół ma się codziennie męczyć?
    Przeszkadzanie przekłada się bezpośrednio na wyniki w pracy,
    a te przekładają się na ewentualne premie. Krótko mówiąc, ten
    facet działa na moją konkretną i wyliczalną niekorzyść. Ale jak
    chce, to oczywiście może mi różnicę po prostu przelewać na konto
    i wtedy słowa nie powiem :P

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * NFZ won * SkypeTV * Wieczne Dziecko *

  • 12. Data: 2007-01-09 08:04:17
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 8 Jan 2007 19:50:55 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <k...@u...gazeta.pl>
    w <n...@4...net> napisał:

> [...]
    > "Basiu, przyszło od .... to i to", chociaż wcale to nie jest temat Basi
    > "Tadek, przyszło od .... to i to", chociaż wcale to nie jest temat Tadka,
    > bo czasem przychodzą wiuadomości do Tadka lub Basi, ale system jest taki,
    > ze wszelką korespondencję gromadzi się na nośnikach papierowych, więc
    > pracownik drukuje to i daje komu trzeba.
    >
    > Głosno gada do telefonu, tak jak na nakimś filmie, ktoś im dalej
    > telefonował, tym głośniej mówił...
    >
    > Niestety biuro jest tak zorganizowane, że jest jeden pokój i nie da rady
    > przejśc do innego pokoju bo innego pokoju nie ma.

    Jedyna rzecz którą widzę, to zepsucie atmosfery.
    Zrobić gościowi siarę, tłumacząc tak głośno, jak on mówi, ale WTRAŹNIE I
    POWOLI, że wszystkich dookoła, a szczególnie Basię i Tadka (przedtem
    lepiej sprawdzić, czy rzeczywiście ich nie ineteresuje) nie interesuje,
    co przyszło, bo jak przyszło do nich, to i tak dostaną, oraz że
    przeszkadza to innym w pracy.

    Jeżeli nie zadziała, to niestety tylko eskalacja do przełożonego.

    Tylko są ludzie, którzy z natury mówią głośno, i zwalczanie nie pomoże,
    czepić się mozna tylko tego, ze drze ryja do losowych osób, zupełnie
    niezwiazanych z tematem.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 13. Data: 2007-01-09 08:08:46
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 8 Jan 2007 22:25:36 +0100, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <enucsb$iof$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:n8ooekj0hc4p.1u7e55j6jjrcf.dlg@40tude.net Krzysztof
    > 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> pisze:
    [ ... ]
    > Moim zdaniem w opisanej sytuacji dobre są pierwsze 2 punkty podane przez
    > Maćka Sobczyka i należałoby je wykonać.
    > 3 już nie za bardzo, bo groźba - "naskarżę na ciebie do szefa" raczej IMO
    > nie licuje z godnością poważnego człowieka. Z kolei jej realizacja, czyli

    Szefowi zależy na mojej pracy, i jeżeli coś mi przeszkadza w pracy, a ja
    sobie z tym nie moge poradzić, to zgłaszam do przełożonego.
    Proste, logiczne i umotywowane.

    > pkt 4 zasługuje po prostu na strzał w paszczę i poprawkę z laczka. ;)

    Go ahead, phunk, make my day.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 14. Data: 2007-01-09 11:20:27
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Kira napisał(a):
    A informację "jesteś pijany,
    > oddaj te kluczyki i wynocha z samochodu bo dzwonię na policję" to
    > też "skarżenie" będzie?

    To jest akurat niefortunny przykład ...

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 15. Data: 2007-01-09 12:54:15
    Od: m...@g...com

    Marcin wrote:

    > Są takie typy. o wszystkich i do każdego mówią po imieniu, zawsze w formie
    > "słuchaj Darku", "patrz Marcinie", "wiesz że... Alicjo?". Miałem takich
    > dwóch, CIĘŻKO reformowalni, żeby nie rzec NIEREFORMOWALNI.

    Też tak mi się wydaje (też na podstawie własnych doświadczeń). Na studiach
    mieliśmy takiego, który w pracowni "ircowej" dokładnie spowiadał się na
    głos z wszystkiego czego jego oczy właśnie się dowiedziały. Najpierw
    śmialiśmy się z niego że nie potrafi myśleć bez poruszania wargami. Potem
    próbowaliśmy go przekonać do ciszy w sposób kulturalny, potem troche mniej
    kulturalny, potem już wręcz wulgarny. Dostał też raz po twarzy od bardziej
    krewkiego ircownika.

    Nic nie pomogło. Do końca semestru jak tylko zaczynał głośno myśleć, był po
    prostu siłą wystawiany za drzwi. Zawsze wracał następnego dnia, zawsze
    innych próbował na siłę zainteresować co właśnie mu sie udało ściągnąć,
    zawsze też się dziwił o co nam chodzi.

    Problem rozwiązał się jak oblał egzamin i wyleciał ze studiów :)

    p. m.

  • 16. Data: 2007-01-09 12:59:51
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    X-No-Archive:yes
    Użytkownik "Marcin" <l...@o...pl> napisał

> [...]
    > "patrz Marcinie", "wiesz że... Alicjo?".
    > Miałem takich dwóch, CIĘŻKO reformowalni, żeby nie rzec NIEREFORMOWALNI.
    [...]
    > Wydaje mi się, że to ma podłoże psychologiczne.

    Ale CO??? Mówienie do kogoś po imieniu?
    W takim razie u mnie cały staff jest chory psychicznie ;-)

    N.

  • 17. Data: 2007-01-09 13:06:19
    Od: "Marcin" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> [...]
    > [...]
    >
    > Ale CO??? Mówienie do kogoś po imieniu?
    > W takim razie u mnie cały staff jest chory psychicznie ;-)

    O matko, heeee. Czy każde zachowanie mające podłoże w psychice jest chorobą?
    Czy napisałem, że mówienie do kogoś po imeniu to problem z psychiką?

    Widać, że nie poznałeś jeszcze tego typu :)

    Serdeczne pozdrowienia
    Marcin

  • 18. Data: 2007-01-09 14:05:58
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    X-No-Archive:yes
    Użytkownik "Marcin" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy napisałem, że mówienie do kogoś po imeniu to problem z psychiką?

    Ok, napisałeś, ze ma podłożne psychologiczne.
    Czy mógłbyś uzasadnić?
    W pracy wszyscy mówimy sobie po imieniu (pomijam stanowiska kierownicze).
    Zwracamy się do siebie "Marku, czy mógłbyś ...", "Nie, to jest niepotrzebne
    Olu", "Kasiu, przesyłam do ciebie maila" itp.
    Co jest z nami nie w porządku, bo nie ukrywam, że Twój wywód zaintrygował
    mnie.
    [zaznaczę, że nie wychowywali nas dziadkowie ani nie przeżyliśmy żadnej
    traumy w dzieciństwie]

    > Widać, że nie poznałeś jeszcze tego typu :)

    Ale_co_jest konkretne "nie teges" w mówieniu do kogoś po imieniu????

    N.

  • 19. Data: 2007-01-09 18:23:02
    Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > KROK 3 - zapowiedź sankcji - odwołanie do zaplecza (jeśli 2 nie pomoże):
    > Jeśli nie przestaniesz mi pomagać, zgłoszę sprawę do szefa.

    ???
    :)
    Teli.

  • 20. Data: 2007-01-09 18:25:47
    Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl>

> [...]
    > Czy mógłbyś uzasadnić?
    > W pracy wszyscy mówimy sobie po imieniu (pomijam stanowiska kierownicze).

    a u nas do szefów też mówi się po imieniu, mimo to, że jest to jedna z
    największych instytucji finansowych na świecie :)

    w "mojej" firmie jest raczej odwrotnie.
    Teli.