PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop- wyliczenie

  • 1. Data: 2007-01-08 10:14:20
    Temat: urlop- wyliczenie
    Od: "kasia27" <k...@o...pl>

    Mam pytanie dot. ulopu wypoczynkowego
    Z przepracowanych lat nalezy mi sie 26 dni urlopu. W nowej pracy parcuje 7
    mc na 1/4 etatu (czyli po 2 godz dziennie) ile należy mi sie urlopu ? 16
    dni ??

  • 2. Data: 2007-01-08 11:26:57
    Temat: Re: urlop- wyliczenie
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 8 Jan 2007 11:14:20 +0100, kasia27 <k...@o...pl>
    w <ent5hm$d4t$1@news.onet.pl> napisał:

> [...]
    > mc na 1/4 etatu (czyli po 2 godz dziennie) ile nale?y mi sie urlopu ? 16

    7/12 (czas pracy) * 1/4 (wymiar etatu) * 26 (wymiar urlopu) * 8 (godzin) =
    31 godzin

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2007-01-08 11:39:50
    Od: "kasia27" <k...@o...pl>

    wiem ze urlop przelicza sie na godziny Czyli jak rozumiem skoro pracuje 5
    dni w tygodniu po 2 godz to mam 16 dni wolnego ?

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrneq4ak1.ba3.jakub@jakub.kofeina.net...

  • 4. Data: 2007-01-08 13:41:51
    Od: "Jan" <j...@e...pl>

    > 7/12 (czas pracy) * 1/4 (wymiar etatu) * 26 (wymiar urlopu) * 8 (godzin) =
    > 31 godzin

    troche sie to inaczej liczy:
    7/12 (czas pracy) * 26 wymiar urlopu i zaokraglamy w gore, czyli 16 dni
    (art. 155-2a i 155-3 k.p.)
    teraz dopiero 16 dni * 1/4 (wymiar etatu) = 4 dni
    4 dni * 8 godzin = 32 godziny urlopu, a nie 31, jak podano.

    Nie zmienia to faktu, ze w przypadku osoby, ktora pracuje po 2 godziny
    dziennie, bedzie w sumie miala 16 dni wolnych od pracy.
    JanG

  • 5. Data: 2007-01-08 18:16:07
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:enthms$us1$1@opal.icpnet.pl>
    Jan <j...@e...pl> pisze:

    > Nie zmienia to faktu, ze w przypadku osoby, ktora pracuje po 2 godziny
    > dziennie, bedzie w sumie miala 16 dni wolnych od pracy.

    A gdyby pracowała na 1/4 etatu, ale tylko dwa dni w tygodniu (5 godzin
    ciurkiem), to jak wyglądałoby wyliczenie urlopu?

    --
    Nixe

  • 6. Data: 2007-01-09 07:56:39
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 8 Jan 2007 19:16:07 +0100, Nixe <n...@f...pl>
    w <enu1p9$1frq$1@news.mm.pl> napisał:

    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:enthms$us1$1@opal.icpnet.pl>

    > A gdyby pracowała na 1/4 etatu, ale tylko dwa dni w tygodniu (5 godzin
    > ciurkiem), to jak wyglądałoby wyliczenie urlopu?

    W godzinach, i udzielałoby się go też w godzinach.
    Ale dalej byłyby 4 dni urlopu na żądanie.

    ja czyli jakub
    Revoke.