PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE WYNOSI DIETA ZAGRANICZNA

  • 1. Data: 2007-01-08 16:27:48
    Temat: ILE WYNOSI DIETA ZAGRANICZNA
    Od: k...@w...pl

    Witam Serdecznie
    Jeśli pracuję w firmie prywatnej proszę napiszcie czy nalezy mi się

    dieta za wyjazd na targi zagranicą jest to 8 dni kiedy oprocz tego ze
    tam będę (FRANCJA) to będę ostro pracowala. Czy to że pracodawca
    zapewni mi hotel i suchy prowiant to znaczy ze nie musi mi nic wiecej
    zaplacic, zaznaczam że jade tam jako pracownik oraz tlumacz

    Pozdrawiam
    Tamara

  • 2. Data: 2007-01-08 16:52:26
    Temat: Re: ILE WYNOSI DIETA ZAGRANICZNA
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    suchu prowiant na caly wyjazd??? ;)

    google i 2 link:
    http://www.gazetaprawna.pl/wis/index.html?dzial=zps&
    poz=zps_1

    jezeli zapewnia posilki (suchy prowiant traktujmy jako zart ;), to
    przysluguje 25% diety.
    http://www.ksiegowosc.ngo.pl/x/16825;jsessionid=2E0C
    FDA6A7A2CDD854E8780A7E2CA92C