PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać jeszcze pracy? › Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
    From: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
    Date: Wed, 11 May 2005 02:27:09 +0200

    >Nie na reguły na to gdzie szukać, jak szukać i co napisać w papierach,
    >jeżeli na jeden wakat jest np. 20-2000 podań. Jedno jest pewne, że stojący
    >w środku i na końcu kolejki po pracę wpadają w coraz większą depresję i mają
    >coraz mniejsze poczucie własnej wartości - i to bynajmniej nie z powodu,
    >że są nieudacznikami, jak sugerują niektórzy.

    dobrze napisane...
    nasuwa mi sie jeszcze jedna refleksja... na tym wszystkim zarobia
    niedlugo psychologowie ...
    bo nasze spoleczenstwo robi sie coraz bardziej depresyjne i
    znerwicowane
    i to juz nawet nie tylko z powodu braku pracy...
    jak wytlumaczyc np to ze u mojej kolezanki w gimnazjum gdzie pracuje
    jako swietlicowa (po pedagogice specjalnej i z dosc duzym praktycznym
    doswiadczeniem w pracy z dziecmi uposledzonymi udalo jej sie znalezc
    tylko taka prace - ale i tak sie cieszy ze cokolwiek znalazla)
    stwierdzono, ze u 10% wystepuja zaburzenia jedzenia - podejrzenie
    anoreksji...
    nie wiem dlaczego ale wydaje mi sie ze to teraz zrobila sie taka
    "modna" choroba, szczegolnie naglosniona przez media... a dzieciaki
    szybko podlapuja...
    Ale to juz OFF ... tak sie refleksyjnie rozpisalam...

    Canoe
    "mielahisvuohta - a state of mind where your mind is disconnected"