PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać jeszcze pracy? › Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
  • Data: 2005-05-11 06:47:41
    Temat: Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    vertret\(at\)op.pl <vertret @ op.pl> napisał(a):

    > To już wiem skąd ten oderwany od Ziemi bełkot.

    Kolega pracodawca - o ile dobrze pamiętam. To juz wiem skąd ten oderwany
    od pracowniczego życia bełkot na temat tego, co poszukujący pracy powinien
    umieścić w CV. Może tak jakieś REALNE (nie fantasmagorie) argumenty,
    zamiast podsumowywania kogoś za zainteresowania nie mające nic wspólnego
    z tematem dyskusji.
    Pracodawcy za granicą często korzystają z pomocy astrologów dla oceny
    przyszłych pracowników - polscy coraz częściej też, ale z wiadomych względów
    mało kto się do tego przyzna, żeby nie narazić się na obraźliwe komentarze.

    Marek