PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać jeszcze pracy? › Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
  • Data: 2005-05-11 07:22:28
    Temat: Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-05-11 00:09, Użytkownik Marcia napisał:

    > Spodziewałam sie raczej jakich adresow (e-mail czy tez zwyklych), jak
    > rowniez numerow telefonow etc. a nie kazan, co powinnam umiescic w
    > ogloszeniach (nie zauwazylam zebym gdziekolwiek zapytala o to, jak napisac
    > lub jak szukac pracy) itd. - to jak umieszczac i jak pisac to akurat wiem.
    > Wiec nastepnym razem radze czytac uwaznie.

    Niestety, jeśli wiedziałabyś jak pisać CV i LM, to na pewno ktoś by się
    odezwał.
    Jeśli wyczerpałaś wszelkie środki i zero odzewu, to po prostu oznacza:
    - masz kiepskie CV i LM
    - może masz się czym pochwalić, ale nie potrafisz tego przekazać
    - aplikujesz na stanowiska, do których nie pasuje Twój profil
    - a jeśli roznosisz osobiście, to może Twój wygląd/strój nie wzbudza
    zaufania i papiery od razu lądują w koszu?
    - itp, itd.

    --
    Witiia