PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać jeszcze pracy? › Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
  • Data: 2005-05-11 09:39:51
    Temat: Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:d5shci$t2q$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja mam niestety już prawie 50 i średnie techniczne.

    Ja skonczyłem liceum zawodowe z zawodem sprzedawca-magazynier, ale nie
    uparłem się, że tylko to bedę robił do końca życia.

    > Szczerze gratuluję zawodu, czy może specjalności, która w dzisiejszych
    > czasach pozwala na targowanie się o warunki zatrudnienia.

    > Szczerze gratuluję znalezienia takiej niszy zawodowej dla siebie, która
    > pozwala na komfort psychiczny nie liczenia się z konkurencją ludzi
    mających
    > skróty przed nazwiskiem, lub takich za których nie trzeba płacić ZUS-u.

    Pogratulujesz mi jak wygram w totolotka. To co umiem zawdzięczam tylko
    własnej pracy.
    Ja jestem prostym facetem pochodzącym ze wsi, gdzie do dzisiaj jeszcze
    asfaltu nie połozyli i może dlatego nie lubie takiego życiowego rozmemłania
    i gadulstwa, jakie sie często tu obserwuje.
    Każdy człowiek ma 3 narzędzia do zarabiania (dupe, muskuły, głowe)i może
    sobie wybrać, któreś z nich, albo ich kombinacje.
    W każdej sutuacji gospodarczej jest pare nisz rynkowych. Wybieramy taką,
    która nam pasuje i do roboty!

    vertret