PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać jeszcze pracy? › Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
  • Data: 2005-05-11 01:46:43
    Temat: Re: Gdzie szukać jeszcze pracy?
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> napisał(a):

    > nasuwa mi sie jeszcze jedna refleksja... na tym wszystkim zarobia
    > niedlugo psychologowie ...
    > bo nasze spoleczenstwo robi sie coraz bardziej depresyjne i
    > znerwicowane ...
    > ... stwierdzono, ze u 10% wystepuja zaburzenia jedzenia - podejrzenie
    > anoreksji...
    > nie wiem dlaczego ale wydaje mi sie ze to teraz zrobila sie taka
    > "modna" choroba, szczegolnie naglosniona przez media... a dzieciaki
    > szybko podlapuja...

    Tak sobie myślę, że to jest rozpaczliwa próba dzieci, a zwłaszcza młodzieży,
    zwrócenia na siebie uwagi. To tak pod hasłem: zaopiekujcie się nami, pomóżcie
    nam, bo sami sobie nie możemy poradzić z poznawaniem coraz szybciej
    zmieniającego się świata.
    Ostatnie 20 lat PRL-u to coraz więcej dzieci z kluczem na szyi. Zjawisko to
    pojawiło się z powodu coraz częstszego mieszkania rodziców z dziećmi na
    własnym - bez mieszkających osobno dziadków. Tyle, że wtedy te dzieci nie
    czekały zbyt długo na rodziców. Teraz od 15-stu lat ten czas oczekiwania się
    coraz niebezpieczniej wydłuza, bo psychole wymyślili, że 8-godzinny dzień
    pracy to bolszewizm i trzeba teraz pracować 10-12 i więcej godzin, za
    mniejsze wynagrodzenie niż kiedyś. Antyspołeczna polityka władz III RP
    przyczynia się do postępującej degeneracji fizycznej i psychicznej nie tylko
    dorosłych, ale przede wszystkim większości młodego pokolenia.
    To jest efekt wprowadzenia w III RP bezrobocia i biedy na skalę nie spotykaną
    po II wojnie, a wydłużenia czasu pracy dla tych, którzy jeszcze mają pracę.

    Marek