PracaGrupypl.praca.dyskusje › Galway [Irlandia] oder Glasgow [Szkocja] ? :)

  • 11. Data: 2005-06-30 07:28:11
    Temat: Re: Galway [Irlandia] oder Glasgow [Szkocja] ? :)
    Od: etylowy <e...@N...pl>

    > dlaczego nie przyjmujesz do wiadomosci, ze ktos moze znalezc normalna prace i moze
    pracowac wsrod anglikow, z ludzmi o normalnym angielskim??

    Moze jeszcze na poczcie? Jesli jedziesz tam jako student na 2-3 miesiace
    nikt nie da ci takiej pracy. Zapomnij o tym.
    A jezyk porozwijaj sobie chodzac do jakis miejsc gdzie sa ludzie - kluby
    nocne, puby, etc. albo chociazby na zakupach w sklepie.

    > to ty sie zgodziles pracowac za 4,5 na godzine,12 godzin na dobe.
    > jesli nie potrafisz znalezc lepszej pracy, albo do lepszej cie nie przyjma, to nie
    przeklinaj Hindusa :)

    Primo: to bylo X lat temu, kiedy to jeszcze minimalna placa w Anglii
    wynosila 2.5, a Polska w ogole nie myslala o przystapieniu do UE. Placa
    to byla wowczas swietna - L54 dniowki.
    Secundo: praca byla swietna, a hindusa przeklinam z innej pracy, wlasnie
    dla masterfoodsa;) - 2.5 na godzine i nuuuuudy. Zreszta czego wymagac od
    prac nie wymagajacych kwalifikacji?

    Juz nie chce mi sie pisac drugiej odpowiedzi wiec mowie tu:
    iPod to jest obiekt kultu, status spoleczny.

  • 12. Data: 2005-06-30 07:59:07
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    etylowy napisał(a):
> [...]
    > A jezyk porozwijaj sobie chodzac do jakis miejsc gdzie sa ludzie - kluby
    > nocne, puby, etc. albo chociazby na zakupach w sklepie.
    Jeden znajomy pracowal w pubie.
    Dwojka znajomych pracowala w jakims osrodku wypoczynkowym.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 13. Data: 2005-06-30 11:30:10
    Od: "marlene" <m...@a...co.uk>

    "etylowy" <e...@N...pl> wrote in message
> [...]
    > A jezyk porozwijaj sobie chodzac do jakis miejsc gdzie sa ludzie - kluby
    > nocne, puby, etc. albo chociazby na zakupach w sklepie.

    alez mozesz pracowac w kinie, sklepie, pubie podczas wakacji i jest to calkiem dobre
    na rozwijanie jezyka.
    to prace rowniez nie wymagajace zadnych kwalifikacji

    > Juz nie chce mi sie pisac drugiej odpowiedzi wiec mowie tu:
    > iPod to jest obiekt kultu, status spoleczny.

    w polsce tak jest?? pytam powaznie, bo czesto nie odwiedzam kraju..

    marlene

  • 14. Data: 2005-06-30 13:47:59
    Od: etylowy <e...@N...pl>

    > alez mozesz pracowac w kinie, sklepie, pubie podczas wakacji i jest to calkiem
    dobre na rozwijanie jezyka.
    > to prace rowniez nie wymagajace zadnych kwalifikacji

    Owszem, ale nie sa to prace z gatunku takich, ktorych angielski student
    sie brzydzi. Mlodziez na zachodzie bardzo chetnie pracuje w takich
    miejscach i na takie prace jest popyt wsrod tubylcow.

    > w polsce tak jest?? pytam powaznie, bo czesto nie odwiedzam kraju..

    Powoli tak zaczyna byc. To globalna tendencja;-)

    pzdr
    etylowy

  • 15. Data: 2005-06-30 13:51:28
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "marlene" <m...@a...co.uk> napisał w wiadomości
    want003.jasien.net...

    "

    > Juz nie chce mi sie pisac drugiej odpowiedzi wiec mowie tu:
    > iPod to jest obiekt kultu, status spoleczny.

    w polsce tak jest?? pytam powaznie, bo czesto nie odwiedzam kraju..

    Moze tak jest w srodowisku gimnazjalistow :) bo wsrod doroslych,
    pracujacych ludzi nie zauwazylem tego.

    pzdr

  • 16. Data: 2005-06-30 17:40:34
    Od: "marlene" <m...@a...co.uk>

    > Owszem, ale nie sa to prace z gatunku takich, ktorych angielski student
    > sie brzydzi. Mlodziez na zachodzie bardzo chetnie pracuje w takich
    > miejscach i na takie prace jest popyt wsrod tubylcow.

    w ubieganiu sie o prace w pubie twoi konkurenci to glownie polacy.
    co do angielskich studentow, znam tylko dwoch, ktorzy pracuja w takim miejscu.
    Raczej sie tym nie chwala przed znajomymi, to dla nich takie 'znizenie sie' do
    poziomu zycia imigrantow.
    byc moze twoje obserwacje stracily juz nieco na aktualnosci?

    polski student konkuruje glownie z innymi polakami (nastepnie z nielubiacymi ciezkiej
    pracy kiwi, aussie i saffa), a wymagan nie musi spelniac praktycznie zadnych, wiec
    droga otwarta :)

    Marlene