PracaGrupypl.praca.dyskusje › GE Money Bank [pytanie o warunki pracy]

  • 1. Data: 2005-04-05 16:34:30
    Temat: GE Money Bank [pytanie o warunki pracy]
    Od: fianna_319 <f...@t...pl>

    Witam wszystkich serecznie.

    Dostałam oferty pracy w GE Money Bank.
    Czy ktoś może mi udzielić wskazówek dot. rozmowy kwalifikacyjnej
    oraz pracy i zarobkach w tej firmie?

    pozdrawiam
    Fianna

  • 2. Data: 2005-04-06 10:08:48
    Temat: Re: GE Money Bank [pytanie o warunki pracy]
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    fianna_319 napisał :

    > Witam wszystkich serecznie.
    >
    > Dostałam oferty pracy w GE Money Bank.
    > Czy ktoś może mi udzielić wskazówek dot. rozmowy kwalifikacyjnej
> [...]
    Nie wiem, ale to skurw...yński bank. Ja jako klient banków ich nienawidzę!!!
    --
    _____________________________

  • 3. Data: 2005-04-06 10:27:44
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    HERAKLES napisał(a):

    > Nie wiem, ale to skurw...yński bank. Ja jako klient banków ich nienawidzę!!!

    A tak z ciekawości to co oni ci zrobili(bądź nie)? Nie chcieli dać kredytu?

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 4. Data: 2005-04-06 12:14:07
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Zbyszek Tuźnik napisał :

    > A tak z ciekawości to co oni ci zrobili(bądź nie)? Nie chcieli dać
    > kredytu?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Zbyszek
    gożej! wziołem na raty kuchenke kosztowała 1500 superokazja teraz takie są
    po min 2200 w sklepach. Był to okres przedświąteczny, więc postanowiłem
    kupić wszystkim prezenty jakie zaplanowałem, w ten sposób powstała dziura
    budżetowa na 500 zł. Więc dałem 1000 a 500 wziołem na raty, spłaciłem
    następnego miesiąca no i zapomniałem. Teraz chcę wziąć duży kredyt, ale
    jestem w biku z informacją, że mam 6000 limitu na karcie kredytowej
    (wciskali do tego kredytu kartę). No więc czym prędzej do banku z
    pisemkiem, żeby zdjęli. Fakt dotarło do nich 2 dni później ale powiedzieli,
    że okres wypowiedzenia trwa do 16 miesiąca a zbiku mnie zdejmą do 20 danego
    miesiąca. skurwysyny, rozumiem, że paniusie mają swoje wytyczne jak
    postępować, ale nie pójść klientowi na rękę, nie kliknąć dwa razy w tym ih
    bankowym programie, żeby zdjąć z biku i zamknąć kredyt w trybie pilnym to
    jest dla mnie skurwysyństwo pierwsza klasa.
    Niby jest to trochę moje zaniedbanie, ale ja już nigdy w życiu glientem GE
    nie będę i wam wszystkim też to odradzam. Weźcie tam kredyt to wam się do
    gaci przykleją i jak najochydniejszy smród będą się za wami ciągnąć.

    Dwa kur..a pierd...ne kliknięcia, żeby klient był zadowolony. A oni "nie ma
    takiej możliwości" skurw..yny.

    Także jak ktoś chce tam pracować, to nie pamięta, że dzwonią tam setki
    wkur...onych klientów, jak ja jeszcze mogę być miły bo wiem, że biedna
    telefonistka nic nie wskóra ale jak zadzwoni prawdziwy frustrat, co całe
    życie popierki w biurze przebiera, żona nim żądzi i nie ma się facet gdzie
    wyżyć bo z pracocholizmu doznał uszczerbku w postaci impotencji to całą
    swoją złością za swoje życiowe niepowodzenia wyrzuci właśnie na biednej
    telefonistce, która pracuje za 300zł/mies.
    UFFF
    --
    _____________________________

  • 5. Data: 2005-04-06 14:07:23
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    HERAKLES napisał(a):

    Jednym słowem, masz do nich pretensje o to, że postępując zgodnie z
    warunkami umowy, na które dobrowolnie się zgodziłeś? Można i tak, tylko
    że jałowe to nieco.
    A co do natychmiastowego zamknięcia rachunku karty kredytowej. W istocie
    nie da się tego zrobić ponieważ nie wszystkie płatności kartą są
    rejestrowane on-line, więc mogłoby się tak zdarzyć, że któraś dotarłaby
    po rozwiązaniu umowy. Stąd - domniemuję - okres wypowiedzenia.

    Zbyszek

    PS. Tak, tak... siedzę na ogół po drugiej stronie biurka, acz nie w GE

  • 6. Data: 2005-04-06 14:23:36
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Zbyszek Tuźnik napisał :

> [...]
    >
    > Zbyszek
    >
    > PS. Tak, tak... siedzę na ogół po drugiej stronie biurka, acz nie w GE
    Aha nie dopisałem, od 3 tygodni proszę się o pismo w którym jest napisane,
    że nie mam zadłużenia i co ch..e nawet nie mogą napisać zwykłego pisemka,
    chociaż mówią, tak wyślemy. A jeżeli chodzi o umowę, to czyż nie lepsze dla
    banku jest wspomóc klienta aby był zadowolony, tylko go tak wkur...ić, żeby
    na grupach wypisywał taką antyreklamę, pozatym ile może iść do banku taka
    płatność online? 1-2-3 dni raczej dłużej chyba nie a oni już mają kartę i
    wypowiedzenie od 3 tyg.
    --
    _____________________________

  • 7. Data: 2005-04-06 14:49:42
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    HERAKLES napisał(a):
    >(...) A jeżeli chodzi o umowę, to czyż nie lepsze dla
    > banku jest wspomóc klienta aby był zadowolony, tylko go tak wkur...ić, żeby
    > na grupach wypisywał taką antyreklamę(...)
    a co to za antyreklama? to Ty sobie zrobiles antyreklame. jedyne co, to
    zastrzezenie do banku - umowy powinny byc idiotoodporne ;P

    Pozdrawiam
    Michał

  • 8. Data: 2005-04-06 15:16:09
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    HERAKLES napisał(a):

    > Aha nie dopisałem, od 3 tygodni proszę się o pismo w którym jest napisane,
    > że nie mam zadłużenia

    Tak z ciekawości, po co ci to? Chociaż jeśli chcesz to oczywiście
    powinni ci to zrobić, być może za opłatą.

    >pozatym ile może iść do banku taka
    > płatność online? 1-2-3 dni raczej dłużej

    Nienienienie, nie on-line[1] mi chodziło, a włśnie o te inne i z mojego
    własnego doświadczenia z moim własnym kontem... ponad tydzień.

    > chyba nie a oni już mają kartę i
    > wypowiedzenie od 3 tyg.

    pacta sum servanda, nieprawdaż?

    Zbyszek
    [1] przy czym pisząc on-line nie mam na myśli transakcji w necie, a
    przesyłanie danych o transakcji.

  • 9. Data: 2005-04-06 15:23:37
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    HERAKLES napisał(a):

    > Aha nie dopisałem, od 3 tygodni proszę się o pismo w którym jest napisane,
    > że nie mam zadłużenia i co

    Tak z ciekawości po co ci to? Tzn. domyślam się do czego chcesz tego
    użyć, ale myślę, że dla twojego, nowego, potencjalnego kredytodawcy i
    tak ważniejszy będzie raport BIKu. Niemniej powinni oczywiście ci coś
    takiego wystawić - tzn. jeśli sobie życzysz lub sami się do tego
    zobowiązali np. w umowie, tyle że, być może, za opłatą.

    pozatym ile może iść do banku taka
    > płatność online? 1-2-3 dni raczej dłużej chyba nie

    Ninienienie, nie chodziło mi o płatności on-line[1], a właśnie o te
    drugie. Te potrafią. Z mojego doświadczenia, tzn. z historii mojego
    własnego rachunku ponad tydzień.

    a oni już mają kartę i
    > wypowiedzenie od 3 tyg.

    Pacta sum servanda, czyż nie?

    Zbyszek

    [1] pisząc on-line miałem na myśli sposób rozliczenia transakcji na
    linii sprzedawca-bank, a nie miejsca/sposobu zakupu.

  • 10. Data: 2005-04-06 15:31:14
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    badzio napisał(a):

    >- umowy powinny byc idiotoodporne ;P

    A tak mi się przypomniało. :)

    Make it idiotproof and someone will make a better idiot. <c> yayco
    pl.biznes.banki

    Zbyszek