PracaGrupypl.praca.dyskusje › GE Money Bank [pytanie o warunki pracy]

  • 11. Data: 2005-04-06 16:20:37
    Temat: Re: GE Money Bank [pytanie o warunki pracy]
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    > (...)
    > Niby jest to trochę moje zaniedbanie
    no własnie

    > ale ja już nigdy w życiu glientem GE
    i chwała Ci za to

    > nie będę i wam wszystkim też to odradzam. Weźcie tam kredyt to wam się do
    > gaci przykleją i jak najochydniejszy smród będą się za wami ciągnąć.
    ile tam kredytów wziąłeś? (czy raczej - jak wolisz - wziołeś)

    > Dwa kur..a pierd...ne kliknięcia, żeby klient był zadowolony. A oni "nie
    > ma
    > takiej możliwości"
    bo nie ma... pisz podanie do prezesa banku.

    > skurw..yny.
    nie przejmuj sie... oni ciebie tez kochaja

    pozdrawiam
    yam

  • 12. Data: 2005-04-07 06:48:00
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > Tak z ciekawości po co ci to? Tzn. domyślam się do czego chcesz tego
    > użyć, ale myślę, że dla twojego, nowego, potencjalnego kredytodawcy i
    > tak ważniejszy będzie raport BIKu. Niemniej powinni oczywiście ci coś
    > takiego wystawić - tzn. jeśli sobie życzysz lub sami się do tego
    > zobowiązali np. w umowie, tyle że, być może, za opłatą.
    Tak ale następny kredytodawca chce albo usunięcia z biku albo takiego pisma.
    Za opłatą, nie za opłatą ale niech wystawią.

  • 13. Data: 2005-04-07 06:49:11
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    YamUasica napisał :

> [...]
    > bo nie ma... pisz podanie do prezesa banku.

    > nie przejmuj sie... oni ciebie tez kochaja

    Dzięki za duchowe wsparcie!
    --
    _____________________________

  • 14. Data: 2005-04-07 10:02:55
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    > Dostałam oferty pracy w GE Money Bank.
    > Czy ktoś może mi udzielić wskazówek dot. rozmowy kwalifikacyjnej
    > oraz pracy i zarobkach w tej firmie?

    ja wroce do meritum tego pytania

    sam wysylalem do nich cv bo mieli naprawde sporo ciekawych ogloszen, ale
    poki co brak odzewu - czy mozesz powiedziec kiedy mniej wiecej wyslalas do
    nich zyciorys i po jakim czasie zaprosili cie na rozmowe

    czy masz juz w reku oferte pracy, czy poki co jest to tylko zaproszenie na
    rozmowe?

    co do samego pytania - niewiele Ci pomoge, nie piszesz nic na jakie
    stanowisko aplikowalas - duzo ogloszen bylo zwiazanych ze stanowiskami
    informatycznymi, wiec moze ten kierunek - z tego co slyszalem informatycy w
    bankach z nieduzym doswiadczeniem (rok, dwa) poza wawa, otrzymuja zwykle
    okolo 2,5-3 tys. na reke, wiec pewnie takiej mniej wiecej stawki mozna sie
    spodziewac - jesli masz wieksze lub mniejsze doswiadczenie wprowadz nieduza
    korekte do tej kwoty

  • 15. Data: 2005-04-07 17:20:21
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    > Dzięki za duchowe wsparcie!
    nie ma za co... polecam sie na przyszlosc :)

  • 16. Data: 2005-04-07 17:25:09
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    Klka wskazówek dla Ciebie i innych:

    1. aplikuj przez Adecco
    2. w Wawie są analitycy GE, a centrala banku mieści się w Gdańsku (10×
    więcej miejsc pracy)

    pozdrawiam
    yam

  • 17. Data: 2005-04-07 17:53:30
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    > 1. aplikuj przez Adecco

    dlaczego przez Adecco a nie bezposrednio?

    przeciez ogloszenia byly by wysylac cv bezposrednio do GE?

  • 18. Data: 2005-04-07 18:30:21
    Od: "YamUasica" <news<cut here>@sid.net.pl>

    na jakie stanowisko aplikowales?

    y.