PracaGrupypl.praca.dyskusjeGE Money Bank [pytanie o warunki pracy] › Re: GE Money Bank [pytanie o warunki pracy]
    From: HERAKLES <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GE Money Bank [pytanie o warunki pracy]
    Date: Wed, 06 Apr 2005 14:14:07 +0200

    Zbyszek Tuźnik napisał :

    > A tak z ciekawości to co oni ci zrobili(bądź nie)? Nie chcieli dać
    > kredytu?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Zbyszek
    gożej! wziołem na raty kuchenke kosztowała 1500 superokazja teraz takie są
    po min 2200 w sklepach. Był to okres przedświąteczny, więc postanowiłem
    kupić wszystkim prezenty jakie zaplanowałem, w ten sposób powstała dziura
    budżetowa na 500 zł. Więc dałem 1000 a 500 wziołem na raty, spłaciłem
    następnego miesiąca no i zapomniałem. Teraz chcę wziąć duży kredyt, ale
    jestem w biku z informacją, że mam 6000 limitu na karcie kredytowej
    (wciskali do tego kredytu kartę). No więc czym prędzej do banku z
    pisemkiem, żeby zdjęli. Fakt dotarło do nich 2 dni później ale powiedzieli,
    że okres wypowiedzenia trwa do 16 miesiąca a zbiku mnie zdejmą do 20 danego
    miesiąca. skurwysyny, rozumiem, że paniusie mają swoje wytyczne jak
    postępować, ale nie pójść klientowi na rękę, nie kliknąć dwa razy w tym ih
    bankowym programie, żeby zdjąć z biku i zamknąć kredyt w trybie pilnym to
    jest dla mnie skurwysyństwo pierwsza klasa.
    Niby jest to trochę moje zaniedbanie, ale ja już nigdy w życiu glientem GE
    nie będę i wam wszystkim też to odradzam. Weźcie tam kredyt to wam się do
    gaci przykleją i jak najochydniejszy smród będą się za wami ciągnąć.

    Dwa kur..a pierd...ne kliknięcia, żeby klient był zadowolony. A oni "nie ma
    takiej możliwości" skurw..yny.

    Także jak ktoś chce tam pracować, to nie pamięta, że dzwonią tam setki
    wkur...onych klientów, jak ja jeszcze mogę być miły bo wiem, że biedna
    telefonistka nic nie wskóra ale jak zadzwoni prawdziwy frustrat, co całe
    życie popierki w biurze przebiera, żona nim żądzi i nie ma się facet gdzie
    wyżyć bo z pracocholizmu doznał uszczerbku w postaci impotencji to całą
    swoją złością za swoje życiowe niepowodzenia wyrzuci właśnie na biednej
    telefonistce, która pracuje za 300zł/mies.
    UFFF
    --