PracaGrupypl.praca.dyskusje › FunWorld...niewiarygodny bzdet...

  • 1. Data: 2002-09-23 17:33:50
    Temat: FunWorld...niewiarygodny bzdet...
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    hmm...a wiec pojechalem na bankiet zorgranizowany przez firme
    FunWorld...

    ok. 140 osob w garniturach ...poczulem sie jak nie wiem co.....:)))
    wbilem sie do sali..gdzie miano zaprezentowac mi z czym to sie wszystko
    je......
    kiedy swoj byt umiescilem na krzesle z umieszczonych w sali glosnikow
    ryknela na mnie ogluszajaca muzyka...
    w tym momencie wstalo pare osob...i jelo klaskac w swe "niczym" nie
    przepracowane dlonie....

    poczulem sie glupio...mysle wychodze...ale nie..nie po to zabuliem
    wejsciowe (40zl)...zeby teraz uciekac...
    zostalem....wiem teraz ze moglem wyjsc..popelnilem najwiekszy blad w
    moim zyciu........

    siedze i mysle....wyklad skladal sie z 4 czesci...
    byla to paranoja....banda co raz klaskajacych idiotow..smiejacych sie z
    tych samych wyrezyserowanych zartow....
    wsrod 140 osob...do zwerbowania bylo moze 30...
    czulem sie jak w sekcie....beznadzieja.........

    najlepsze jest to ........czym ta sie firma zajmuje...tego nie moge
    zdradzic....obowiazuje mnie UMOWA ZABEZPIECZAJACA...ktora musialem
    podpisac po pierwszej czesci ..co by moc wbic sie na
    druga..czesc....:)))

    towar jest na prawde przedni...pomysl dzialalnosci tez....ale kurna
    ludzie nie oszukujmy sie...firma dziala na zasadzie ..MLM..czyli Mulit
    Level Marketingu....co to oznacza...marketingu wielopoziomowego...czyli
    po naszemu : PIRAMIDA.......tak wlasnie....

    powiem jedno ...nie mogac nic zdradzac.....nie powiem nic...ja Wam
    osobiscie to odradzam...najlepsze jest to ze firma dziala legalnie...nie
    dziala na zasadzie oszustwa prawnego.....ale moralnego......!! tak
    wlasnie zeruje na naiwnosci ludzi...

    ja oczywiscie bylem tam...podjalem to wyzwanie...wiecej tam nie
    pojde...bo i tak nie moge....tam mozna wejsc tylko raz...jak to
    powiedzial PROWADZACY...moj pociag z napisem FUNWORLD odjechal :((((

    mysle ze nie dacie sie w to wrabiac...chociaz kto wie...w pogoni za
    pieniadzem.......kazdy moze sprobowac
    tak wiec jak ktos wam to zaproponuje...a nie bedzie wam szkoda 40
    zl...wbijcie sie tam...nic nie stracicie.....tylko zdobedziecie wazne
    doswiadczenie zyciowe....jak ludzimi pieniadze moga
    zawladnac...naprawde....

    kazdy z nas jest inny.......w koncu takie piramidki dzialaj
    wszedzie..wiec nie wszyscy w to nie wierza....

    milej pracy rodacy.....gdziekolwiek :)))

    b-a-rt

  • 2. Data: 2002-09-23 19:16:07
    Temat: Re: FunWorld...niewiarygodny bzdet...
    Od: "krzsztof" <k...@n...interia.pl>

    a jakis bufet (soki, kanapki) byly chociaz za te 40 pln?? czy wtopiles
    wszystko?

  • 3. Data: 2002-09-23 19:23:43
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "b-a-rt" <b...@w...pl> wrote in message news:3D8F507E.DCF9EE9E@wp.pl...

> [...]
    > zdradzic....obowiazuje mnie UMOWA ZABEZPIECZAJACA...ktora musialem
    > podpisac po pierwszej czesci ..co by moc wbic sie na

    Jesli czujesz sie tak zobowiazany ta umowa, to opisz co chcesz w mailu do
    mnie a ja to anonimowo opublikuje. Byles nie stosowal tylu wielokropków, bo
    wyglada, jakbys sie jakal.

    Tomek Z.

  • 4. Data: 2002-09-23 19:50:04
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl>

    "b-a-rt" wrote:

> [...]
    > zdradzic....obowiazuje mnie UMOWA ZABEZPIECZAJACA...ktora musialem
    > podpisac po pierwszej czesci ..co by moc wbic sie na

    A co Ci grozi za niedotrzymanie umowy?
    A musiałes w umowie zaznaczyc jakich maili uzywasz, i n ajakich grupach się
    udzielasz?
    Czy władowali Ci jakiegos chipa pod skóre?
    Jesli nie - to opowiadaj :)
    --

    Lia

  • 5. Data: 2002-09-23 20:27:59
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    jezeli chodzi o bufet..to byl..ale ok 18.00..po 4 godzinach siedzenia na
    sali..klaskania..i sluchania jakichs bzdur...
    umowa umowa...po prostu to co uslyszalem .traktuja ze moge podac dalej a to
    moze konkurencja wykorzystac przeciwko nim.
    a oni po prostu chca sie nachapac pieniedzy ktore sciagaja od niewinnych
    ludzi

    b-a-rt

  • 6. Data: 2002-09-23 20:29:43
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl>

    "b-a-rt" wrote:

> [...]
    > dalej a to moze konkurencja wykorzystac przeciwko nim.
    > a oni po prostu chca sie nachapac pieniedzy ktore sciagaja od

    wiec skoro nie groza ci zadne konsekwencje, to opowiadaj co to hocki -
    klocki

    --

    Lia

  • 7. Data: 2002-09-23 20:36:14
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    wiesz nie wiem czy mi nic nie grozi
    podpisanie umowy stawia mnie w glupiej sytucji
    no bo niby wszystko jest legalnie a szefowie tej firmy sa poszukiwani
    jednak cos tam podpisalem i nie chce miec nikogo na karku
    chociaz skad moga wiedziec kim jestem - ale tego nie wiem
    ja tylko mowie jedno - jezeli ktos wam powie ze ma dla was prace za 2 tys.
    i ze nie jest to akwizycja czy piramida
    to nie wierzcie mu
    bo to jest piramida !!!!! potezna piramida

    jezeli chodzi o ten bufet to na kilkunastu talerzach rzucili kanapeczi i
    salatki
    ludzie byli tak glodni ze rzucili sie na nie jak na....nie wiem co
    bylem w szoku ze tak moga zachowac sie ludzie w garniturach

    b-a-rt

  • 8. Data: 2002-09-23 20:38:59
    Od: "KbK" <d...@w...pl>

> [...]
    > moze konkurencja wykorzystac przeciwko nim.
    > a oni po prostu chca sie nachapac pieniedzy ktore sciagaja od niewinnych

    Ha, wiem o co chodzi.
    140 osób x 40 pln = 5600pln
    Szwecki stól pewnie kolo 2000 pln
    Wynajecie sali i sprzetu 1000
    Zostaje 2600 dniówki.
    Trzeba tylko pierdzielic glupoty, zeby czasem nikt nie chcial z toba
    podpisac jakiejs umowy.
    Niezle.
    KBK

  • 9. Data: 2002-09-23 20:51:52
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    moze z tego tez jakas kasa leci
    ale jakbys wiedzial ile trzeba dac na wjazd - bo paradoksalnie szukajac pracy
    musisz juz miec pieniadze :))))
    to bys sie niezle usmial
    oni oczywiscie Ci pomoga - nie wiem jak bo ostatniego etapu nie przeszedlem -
    zrezygnowalem. - toz to chore jest
    w kazdym badz razie kase trzepia tam jedna

    powiem tak - na moj gust to jak masz lewe interesy to mozna tam niezle wyprac
    pieniadze !!

    b-a-rt

  • 10. Data: 2002-09-23 20:59:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    b-a-rt <b...@w...pl> wrote:
    > wiesz nie wiem czy mi nic nie grozi
    > podpisanie umowy stawia mnie w glupiej sytucji

    W żadnej.

    Powiem więcej - powinieneś zgłosić do prokuratury zawiadomienie o
    możliwości popełnienia przestępstwa.

    Co woęcej - masz taki obowiązek.

    P.S. Ta umowa jest nieważna.
    --