PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma "Work Service".

  • 11. Data: 2005-06-11 21:11:49
    Temat: Re: Firma "Work Service".
    Od: "Szacho" <s...@W...pl>

    Użytkownik "T.Omasz" napisał w

    > O ile wiem, Work Service dostarcza pracowników _czasowych_.

    pisałem na przykładzie mojego kolegi który też był zatrudniony
    _czasowo_ na rok, później firma się opamiętała i podpisała z nim
    umowę o pracę.

    --
    szacho

  • 12. Data: 2005-06-11 21:13:08
    Od: "Szacho" <s...@W...pl>

    Użytkownik "Wwa" napisał

    > To gdzie w dzisiejszych czasach istnieje zapłata za nieistniejący miesiąc?

    W firmie która generuje spore zyski no i dba o pracowników :)

    --
    szacho

  • 13. Data: 2005-06-11 21:31:24
    Od: "PhoeniX" <f...@a...pl_[wytnij_to_ANTYSPAM]_>

    Krzysiek(?) <k...@a...pl> napisał:
    > Witam
    > Firmy rekrutacyjne zarabiaja na zleceniodawcach, nie slyszalem
    > jeszcze by ktos zatrudniony przez posrednika z tego powodu zarabial
    > mniej.

    Dzieki na odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Sylwia

  • 14. Data: 2005-06-14 13:14:20
    Od: "T^L" <t...@t...net.pl>

    Pracowalem przez 3 miesiace zatrudniony przez Work Service. Lacznie prace
    znalazlo okolo 15 osob. Po uplywie tego czasu, przez kolejne 3 miesiace
    walczylismy o swoje pieniadze, w czasie prcy 3 miesiecznej nie otrzymalismy
    a ni jednej pensji, za kazdym razem bylo wytlumacznie, ze centrala nie
    otrzymala funduszy. Mowa o lodzkim Work Service. Odradzam nawet desperatom.

    T^L

  • 15. Data: 2005-06-14 14:23:04
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Szacho" <s...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "lynx" napisał

    > jeśli nawet będzie zarabiał tyle samo to i tak nie będzie
    > formalnie stałym pracownikiem firmy a co za tym idzie
    > wszystkie dodatkowe bonusy typu premia czy 13 przejdą mu
    > koło nosa
    Nie do końca. Premie może ustalać zleceniodawca. Pracuję w agencji pracy
    tymczasowej i normalnym działaniem jest, że się wynagradza premią
    pracowników leasingowych.

  • 16. Data: 2005-06-14 14:24:42
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "T^L" <t...@t...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a ni jednej pensji, za kazdym razem bylo wytlumacznie, ze centrala nie
    > otrzymala funduszy. Mowa o lodzkim Work Service. Odradzam nawet

    No, to niestety smutna prawda i nie tylko w Łodzi się zdarza. Nie piszę
    teraz o Work Service, ale nie jest to odosobniony przypdek, że pracownicy
    czasowi upominają się o swoje pieniądze.

  • 17. Data: 2005-06-14 14:35:29
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:d8mp4c$goq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > teraz o Work Service, ale nie jest to odosobniony przypdek, że pracownicy
    > czasowi upominają się o swoje pieniądze.

    Pracowałem poprzez dwie agencje - Active plus i staff partners
    (www.staffpartners.pl) - z żadnymi nie było problemu z wypłatami. Polecam.

    L.