PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie - praca w IT

  • 1. Data: 2005-06-11 14:07:24
    Temat: wynagrodzenie - praca w IT
    Od: "Brykaczek" <n...@n...pl>

    Hejka,
    mam pytanko o wynagrodzenie.

    Dostałem ofertę pracy w jednym z mniejszych miast Górnego Śląska. Jestem
    świeżo po studiach i będzie to moja pierwsza praca.

    Firma, która zaoferowała mi robotę zatrudnia tak 4-5 osób. Zajmują się
    sprzedażą komputerów i serwisem. Miałbym im rozszerzać działalność w stronę
    IT, czyli zajmowałbym się tworzeniem stron internetowych, sklepów i obsługą
    ich sklepu internetowego (im też wcześniej stworzyłem sklep).

    Ile mógłbym poprosić za pracę na etat w mojej sytuacji?

    Z pozdrowieniami,
    Brykaczek

  • 2. Data: 2005-06-11 16:29:36
    Temat: Re: wynagrodzenie - praca w IT
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]
    > ich sklepu internetowego (im też wcześniej stworzyłem sklep).
    > Ile mógłbym poprosić za pracę na etat w mojej sytuacji?

    Hm, prosi to sie ........ .
    Jak na pierwszą pracę warto zdobyć "papier" i pare lat doswiadczenia ,wiec
    sam policz za ile sie oplaca posiedziec 2-3 lata w malej firmie. I pomysl o
    czyms wiekszym co bys mogl zrobic w tej firmie.
    Wazne : nie daj sie zaszufladkowac jako np. "serwisant" bo potem mozesz sie
    nie przebic na dobre stanowisko w IT .
    Ewentualnie : szukaj pracy u stabilnego pracodawcy - zielonych tez
    przyjmuja.

    Ile sie zarabia IT powienies wiedziec od znajomych lub z prasy, w kazdej
    czesci kraju inaczej placa.
    Wg. mnie jak na poczatek 1000 - 1300 na reke.

    powodzenia
    rafal

  • 3. Data: 2005-06-11 17:54:58
    Od: Przemek Z <z...@w...pl>

> [...]
    > nie przebic na dobre stanowisko w IT .
    > Ewentualnie : szukaj pracy u stabilnego pracodawcy - zielonych tez

    Witam.

    Wydaje mi się, że 2 wyjście nieco lepsze. Jednak wszystko zależy od
    sytuacji zainteresowanego. Czym wyżej się zaczyna tym wyżej się kończy.

    > Ile sie zarabia IT powienies wiedziec od znajomych lub z prasy, w kazdej
    > czesci kraju inaczej placa.
    > Wg. mnie jak na poczatek 1000 - 1300 na reke.

    Zgadza się. Branży IT nie znam, ale nawet wielkie firmy (czołówka
    najlepszych firm polskich - pierwsza 100 :) absolwentom oferuja na
    początku małą kasę. Pokazać się wtedy i po pewnym okresie x2 podskoczy
    wynagordzenie. Fakt faktem, żeby odrazu dostać dużą kasę trzeba miec
    nielada zdolności i szczęście jako absolwent.

    Polecam przemyśleć czy nie lepiej opłaca się poczekać chwilę i rozsyłać
    CV nadal licząc na lepszego pracodawcę.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 4. Data: 2005-06-13 07:26:23
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    ciach
    > Ewentualnie : szukaj pracy u stabilnego pracodawcy - zielonych tez
    > przyjmuja.
    Gdzie ??? bo nie zauwazyłem

  • 5. Data: 2005-06-13 14:45:06
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Gdzie ??? bo nie zauwazyłem

    Słabo szukasz :
    haslo "absolwent:" , pracodawca : motorola ,siemens, ...

    rafal