PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem ze zwolnieniem z pracy

  • 1. Data: 2005-06-11 13:27:20
    Temat: problem ze zwolnieniem z pracy
    Od: "Rylko" <r...@N...pl>

    Witam
    Od poniedziałku mam zacząć pracę w nowej firmie, a mój obecny szef nie chce
    mnie zwolnić.
    Co począć? Jak się zachować?
    Co wogóle mam robić?
    --
    Pawel

  • 2. Data: 2005-06-11 13:43:15
    Temat: Re: problem ze zwolnieniem z pracy
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2005 15:27:20 +0200, "Rylko" <r...@N...pl> wklepał(-a):

    >Witam
    >Od poniedziałku mam zacząć pracę w nowej firmie, a mój obecny szef nie chce
    >mnie zwolnić.

    No bo dlaczego ma cię zwolnić, skoro nie ma do tego podstaw?

    >Co począć? Jak się zachować?
    >Co wogóle mam robić?

    Wynegocjować rozwiązanie umowy za porozumieniem stron?

  • 3. Data: 2005-06-11 13:48:19
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Sat, 11 Jun 2005 15:27:20 +0200, Rylko <r...@N...pl> napisał:

    > Witam
    > Od poniedzia?ku mam zacz?ae prac? w nowej firmie, a mój obecny szef nie
    > chce
    > mnie zwolniae.
    > Co pocz?ae? Jak si? zachowaae?
    > Co wogóle mam robiae?

    Dotrzymać umowy.

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"