PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma "Work Service".

  • 1. Data: 2005-06-11 18:28:28
    Temat: Firma "Work Service".
    Od: "PhoeniX" <f...@a...pl_[wytnij_to_ANTYSPAM]_>

    Witam.

    Mam pytanie, glownie do osób ktore miały kontakt z firma "Work Service".
    Na jakiej zasadzie oni działają ? Czy pobieraja jakies oplaty za
    posrednictwo pracy ?

    Pozdrawiam
    Sylwia

  • 2. Data: 2005-06-11 18:32:07
    Temat: Re: Firma "Work Service".
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Sat, 11 Jun 2005 20:28:28 +0200, ludzik
    o nazwie wziął i wystukał na klawiaturce co następuje:

    > Mam pytanie, glownie do osób ktore miały kontakt z firma "Work Service".
    > Na jakiej zasadzie oni działają ? Czy pobieraja jakies oplaty za
    > posrednictwo pracy ?

    z tego co mi wiadomo to żadną agencja pośrednictwa pracy nie może pobierać
    pieniędzy od Ciebie za to że znajdziesz dzięki nim prace

    --
    lynx

  • 3. Data: 2005-06-11 20:00:58
    Od: "PhoeniX" <f...@a...pl_[wytnij_to_ANTYSPAM]_>

    > z tego co mi wiadomo to żadną agencja pośrednictwa pracy nie może
    > pobierać pieniędzy od Ciebie za to że znajdziesz dzięki nim prace

    Ok, ale nie ma nic za darmo.
    Przeciez musza miec jakis zysk z tego.

  • 4. Data: 2005-06-11 20:11:39
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Poważnie?

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 5. Data: 2005-06-11 20:21:43
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Sat, 11 Jun 2005 22:00:58 +0200, ludzik
    o nazwie wziął i wystukał na klawiaturce co następuje:

    > Ok, ale nie ma nic za darmo.
    > Przeciez musza miec jakis zysk z tego.

    tak i dlatego ty jak znajdziej prace przez Work service i będziesz
    pracowała w tp.internet to będziesz troche mniej zarabiała niż osoba
    niezatrudniona przez Work service

    --
    lynx

  • 6. Data: 2005-06-11 20:35:19
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    Firmy rekrutacyjne zarabiaja na zleceniodawcach, nie slyszalem jeszcze by
    ktos zatrudniony przez posrednika z tego powodu zarabial mniej.

    Pozdrawiam K(?)

  • 7. Data: 2005-06-11 20:37:34
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Sat, 11 Jun 2005 22:35:19 +0200, ludzik
    o nazwie Krzysiek(?) <k...@a...pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > Witam
    > Firmy rekrutacyjne zarabiaja na zleceniodawcach, nie slyszalem jeszcze by
    > ktos zatrudniony przez posrednika z tego powodu zarabial mniej.

    znam osobę którą miała właśnie taką sytuacje. Może się to zmieniło

    --
    lynx

  • 8. Data: 2005-06-11 20:58:27
    Od: "Szacho" <s...@W...pl>

    Użytkownik "lynx" napisał

    > znam osobę którą miała właśnie taką sytuacje. Może się to zmieniło

    jeśli nawet będzie zarabiał tyle samo to i tak nie będzie
    formalnie stałym pracownikiem firmy a co za tym idzie
    wszystkie dodatkowe bonusy typu premia czy 13 przejdą mu
    koło nosa

    --
    szacho

  • 9. Data: 2005-06-11 21:04:41
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Szacho napisał(a):

    > wszystkie dodatkowe bonusy typu premia czy 13 przejdą mu
    > koło nosa

    To gdzie w dzisiejszych czasach istnieje zapłata za nieistniejący miesiąc?

  • 10. Data: 2005-06-11 21:05:39
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Sat, 11 Jun 2005 22:58:27 +0200, Szacho <s...@W...pl>
    napisał:

> [...]
    > formalnie stałym pracownikiem firmy a co za tym idzie
    > wszystkie dodatkowe bonusy typu premia czy 13 przejdą mu

    O ile wiem, Work Service dostarcza pracowników _czasowych_.