PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem wybredny?

  • 1. Data: 2004-12-14 12:04:19
    Temat: Jestem wybredny?
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dostalem "kanalami" informacje o pracy i poszedlem z polecenia zlozyc
    papiery.
    Praktycznie 90% ze bylbym przyjety.
    Praca wg informacji telefonicznych od mojego "kontaktu" - operator
    komputera w ....swiezo wybudowanym krematorium cmentarnym.
    Wsparty "doswiadczeniami" z ogladanych filmow stwierdzilem, ze moge
    obslugiwac urzadzenie w ktorym po rolkach do pieca zjedzie trumna a po
    kilkunastu minutach z drugiej strony wysypie sie do ladnej urny prochy
    pozostale po kremacji. Jesc trzeba a ja od 2 lat nie mam pracy.
    Po wstepnej rozmowie okazalo sie, ze przed kremacja trzeba obejrzec
    zawartosc trumny, zeby skontrolowac, czy ktos nie podlozyl w trakcie
    wystawienia zwlok jakis niepalnych lub wybuchowych przedmiotow, proces
    spalania trzeba kontrolowac co jakis czas przez wizjer, a pozostale prochy
    wybrac recznie.
    Wachalem sie, ale stwierdzilem, ze tyle to chyba przetrzymam.
    Po jakims czasie zaproszono mnie na odwiedziny w przyszlym "miejscu pracy".
    Przeszedlem pomiedzy otwartymi trumnami z "zawartoscia" do wlasciwych
    pomieszczen oraz zapoznalem sie z calym cyklem, ktory mialbym obslugiwac.
    Okazalo sie, ze po kontroli zawartosci trumne przewozi sie na wozku
    recznym ...to znaczy ja przewoze, do rozpalonego juz pieca. Nastepnie
    wozek wpycha...to znaczy ja wpycham, a zawartosc zaczyna plonac. Uwaga -
    moze sie zaciac, a wtedy sa problemy i trzeba sie mocowac, zeby dopchnac
    na wlaciwe miejsce plonnaca trumne.
    Nastepnie przejsc do panelu komputera, i kontrolaowac temperature,
    sprawdzajac optycznie czy proces przebiega prawidlowo. Po kremacji wybrac
    i wymiesc prochy, wybrac sztuczna szczeke i inne niespalone szczatki,
    pozniej czesci organiczne niespalone na proch przemielic w specjalnym
    mlynku i calosc przelozyc do urny.
    Naturalnie z calym szacunkien naleznym szczatkom ludzkim.
    I tak kilka razy dziennie.
    Wybaczcie. Jestem typowym leniwym bezrobotnym, ktoremu nie chce sie
    pracowac i najchetniej siedzialby na zasilku, mimo, ze juz mu nie
    przysluguje - odmowilem, mimo perspektywy kolosalnych zarobkow nieco tylko
    ponizej sredniej krajowej.
    Czy jestem bardzo wybredny?

  • 2. Data: 2004-12-14 12:11:34
    Temat: Re: Jestem wybredny?
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Krzysztofsf napisał(a):

    > Czy jestem bardzo wybredny?

    tak,jestes wybredny,ale nie twierdze ze bardzo wybredny

    oglądałeś moze "The Grey Zone" ?

  • 3. Data: 2004-12-14 12:19:55
    Temat: Fascynujace zajecie - ta kremacja! Jestem wybredny?
    Od: "M.J." <xjm_reverse&cut@pl_reverse.go2>

    Ja tez bym odmowil po takim wprowadzeniu :)

    Mimo, ze jest to fascynujace zajecie i pozwala przeprowdzic szczatki ludzkie
    w stan blizszy prochowi z ktorego podobno powstalismy :)

    no i jeszcze taka swietna placa ....:):):)

    ----------------------------------

    Moze byloby lepiej zlecic to kiejs formie ze wschodu?
    To tak na marginesie ...

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote in
    pl:

  • 4. Data: 2004-12-14 12:26:00
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Powiem ci wlasnego doswiadczenia: pracowalem (krotko bo tylko 3 miesiace
    lacznie z praktykami) na bloku operacyjnym kardiochirurgii na sali
    operacyjnej jako perfuzjonista- osoba prowadzaca krazenie pozaustrojowe w
    trakcie operacji na otwartym sercu. W tym czasie zaboczylem naprawde solidna
    dawke cierpienia, smierci, akcji reanimacyjnych itp.
    Czlowiek sie od tego odcina. Tak to po postu dziala. Traktuje sie to jak cos
    co dzieje sie obok i Ciebie nie dotyczy.
    Inaczej chyba sie nie da. Tak pracuja lekarze, strazacy, policja, ratownicy.
    Ja odszedlem bo nie bylo mnie stac na taka prace- za malo zarabialem bez
    prerspektyw na wiecej, ale zawod i praca byly ekstra- tylko 70-100 opsob
    pracuje w Polsce w ym zawodzie.
    Mysle ze w Twoim przypadku tez bylaby to kwestia okrzepniecia i izolacji
    psychicznej. Czy dalbys rade? Nie wiem. Jedni daja rade, inni pija jeszcze
    inni swiruja.
    Sadze tez ze czulbys presje otoczenia i jakis mur tabu mokol Ciebie w
    zwiazku z wykonywana praca, chyba ze utzrymywalbys ze siedzisz tylko przy
    komputerze- wtedy musialbyws opowiadac ciekwaostki i takie tam bzdury...
    Mysle ostatecznie ze jezeli czlowiek bardzo naprawde nie musi to nie
    powinien sie pchac w takie miejsca.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 5. Data: 2004-12-14 12:33:33
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 14 Dec 2004 12:19:55 +0000 (UTC), M.J.
    <xjm_reverse&cut@pl_reverse.go2> napisał:

    > Moze byloby lepiej zlecic to kiejs formie ze wschodu?
    > To tak na marginesie ...

    Alez chetnych bedzie pelno.
    Pisalem, ze ja poszedlem kanalami z polecenia.
    Jesli wsrod krewnych i znajomych krolika nie bedzie chetnych, oferta pewno
    wyjdzie na zewnatrz - sadze, ze wiele osob juz pracujacych w zakladach
    pogrzebowych (licznych) zamieni kopanie dolow w czesto deszczu i mrozie na
    prace w ciepelku.

  • 6. Data: 2004-12-14 12:42:49
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 14 Dec 2004 13:26:00 +0100, Jackare
    <j...@i...pl_wytnij_to_> napisał:

> [...]
    > Mysle ze w Twoim przypadku tez bylaby to kwestia okrzepniecia i izolacji
    > psychicznej. Czy dalbys rade? Nie wiem. Jedni daja rade, inni pija

    Tez robilem takie porownania - ale praca wylacznie ze zwlokami to nie
    praca przy ratowaniu zycia. Mimo, ze ktos wspominal mi nawet o znajomym
    patologu sadowym, ktory jest w pelni normalny mimo wykonywanej
    pracy....jak widac jestem za malo zdesperowany i zbyt obawiam sie niestety
    mozliwych zmian psychicznych. Zwlaszcza, ze obawiam sie rowniez, ze w moim
    przypadku (wiek) po rozpoczeciu takiej pracy musialbym dociagnac w niej
    raczej juz do emerytury. Moze jeszcze za 2 lata bezrobocia i bym sie nie
    zastanawial?

  • 7. Data: 2004-12-14 13:13:59
    Od: "Karol" <l...@w...pl>

    > Czy jestem bardzo wybredny?

    Tak jesteś, niektórzy muszą kopać ręcznie groby aby zarobić na chleb dla
    dzieci, tak więc praca na stanowisku operatora była by super.

  • 8. Data: 2004-12-14 14:37:42
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    M.J. napisał(a):
    > Ja tez bym odmowil po takim wprowadzeniu :)
    >
    > Mimo, ze jest to fascynujace zajecie i pozwala przeprowdzic szczatki ludzkie
    > w stan blizszy prochowi z ktorego podobno powstalismy :)

    ty też kiedyś umrzesz! będziesz wolał gnić czy zostać spalonym?
    cokolwiek wybierzesz to ktoś to będzie musiał zrobić z szacunkiem
    przysługującym zmarłym,jak widać brakuje ci tego szacunku bo myślisz że
    jesteś nieśmiertelny

    > no i jeszcze taka swietna placa ....:):):)

    jeżeli ktoś jest 2 lata na bezrobociu to powinien lecieć na kolanach za
    średnią krajową bo niektórzy pracują za minimum egzystencjalne o wiele
    ciężej

  • 9. Data: 2004-12-14 14:40:57
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    > Czy jestem bardzo wybredny?

    Jak mogłeś taką zajebistą robotę olać idź ty!
    --
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 10. Data: 2004-12-14 15:08:51
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

> [...]
    > pracowac i najchetniej siedzialby na zasilku, mimo, ze juz mu nie
    > przysluguje - odmowilem, mimo perspektywy kolosalnych zarobkow nieco tylko

    Nie mogę tego zrozumieć - czyli lepiej jest być na czyimś garnuszku?