PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem wybredny?

  • 101. Data: 2004-12-28 20:44:41
    Temat: Re: Jestem wybredny? (a to zle?)
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Immona w news:cqs07n$68b$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Sprowadzmy te dyskusje na tory merytoryczne i zwiazane
    > z tematyka grupy lub przerwijmy ja, bo w tej chwili chyba
    > grupe zasmiecamy.

    Kurcze no! Są w życiu ważniejsze sprawy, więc w sumie nie ma o co się
    pieklić. Dlatego ja kończę. Jeśli jednak faktycznie mooocno namieszałem to
    przeprosiny i biczowanie wciąż aktualne ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 102. Data: 2004-12-28 22:10:01
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości

    > Mógłbym to wysłać na priv, ale liczę na to, że jednak ktoś to czyta z
    > boku,
    > bez emocji i jeśli zauważy, że plotę trzy po trzy to da temu wyraz, a ja
    > będę mógł przeprosić.

    Szczerze watpie, ze grupa sledzi te wymiane zdan z zapartym tchem. Naprawde.

    EOT.

    I.

  • 103. Data: 2004-12-29 20:33:16
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-26, Immona <c...@W...zpds.com.pl> wrote:
    > Wiem, ze sie wiele osob oburzy, ale dla mnie studentami sa ci z dziennych
    > magisterskich z uczelni panstwowych plus kilku prywatnych.
    Z punktu widzenia zdobytego wykształcenia zgadzam się w 100% :)
    A jak to wygląda, gdy chodzi o zatrudnianie takiego kogoś i ZUS?
    Czy wszystkie studia magisterskie są tu traktowane tak samo?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Czy jest suchy chleb dla kota?