PracaGrupypl.praca.dyskusje › Faktura VAT

  • 1. Data: 2003-11-25 08:04:33
    Temat: Faktura VAT
    Od: "PerkinS" <p...@g...pl>

    Witam,

    Może ogłoszenie nie za bardzo na te grupe ale temat jak najbardziej zwiazany
    z praca.

    Otóż, prowadze działalność i od grudnia wchodze na VAT. Szuakam jakiegos
    dobrego, ale w miare prostego programu (średnio do 5 faktur na miesiac) do
    wystawiania faktur. Co polecacie? Jaki program? Nie szukam wielkiego
    kombajna w stylu ksiag rozliczeniowych bo te sprawy robi mi ksiegowa. Tylko
    fakturki i nic wiecej. Moze ktos ma jakis gotowy szablon excela.

    Pozdrawiam,

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-11-25 09:22:01
    Temat: Re: Faktura VAT
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "PerkinS" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kombajna w stylu ksiag rozliczeniowych bo te sprawy robi mi ksiegowa.
    > Tylko fakturki i nic wiecej. Moze ktos ma jakis gotowy szablon excela.

    od kliku lat uzywam szablonu do excela - fakturka produkcji
    http://www.gilplus.com/programy/index.htm
    tani, prosty, i uzyteczny a oto co umie

    Fakturka to arkusz w formacie MS Excel za pomocą którego w prosty sposób
    możesz wydrukować:
    fakturę VAT,
    dowolny inny dokument o podobnym wzorze,
    dokumenty KP i KW (kasa przyjmie i kasa wypłaci),
    polecenie przelewu (nowy wzór),
    dowód wpłaty (nowy wzór),
    przekaz pocztowy,
    Bankową Notę Memoriałową,
    przelew (wpłatę) do ZUS,
    przelew (wpłatę) do urzędów skarbowych.
    Program prowadzi bazę wystawionych dokumentów oraz magazyn.

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2003-11-25 10:35:43
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

> [...]
    Tylko
    > fakturki i nic wiecej. Moze ktos ma jakis gotowy szablon excela.

    Tu zajrzyj i sciagnij demo

    http://www.wordsoft.com.pl/

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 4. Data: 2003-11-25 11:49:03
    Od: "Kubik" <k...@i...com>

> [...]

    > dobrego, ale w miare prostego programu (średnio do 5 faktur na miesiac) do
    > wystawiania faktur. Co polecacie? Jaki program? Nie szukam wielkiego
    Mr Faktury Pro jest (w trochę okrojonej wersji) darmowy. Sam go używam
    i nie narzekam, ma parę niedociągnięć, ale na codzień nie stanowią one
    żadnej
    przeszkody. Poszukaj w sieci.

    pozdrawiam
    Adam