PracaGrupypl.praca.dyskusjeFaktura VAT › Re: Faktura VAT
    From: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Faktura VAT
    Date: Tue, 25 Nov 2003 10:22:01 +0100
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Użytkownik "PerkinS" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bpv2c2$shh$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Może ogłoszenie nie za bardzo na te grupe ale temat jak najbardziej
    > zwiazany z praca.
    >
    > Otóż, prowadze działalność i od grudnia wchodze na VAT. Szuakam jakiegos
    > dobrego, ale w miare prostego programu (średnio do 5 faktur na miesiac) do
    > wystawiania faktur. Co polecacie? Jaki program? Nie szukam wielkiego
    > kombajna w stylu ksiag rozliczeniowych bo te sprawy robi mi ksiegowa.
    > Tylko fakturki i nic wiecej. Moze ktos ma jakis gotowy szablon excela.

    od kliku lat uzywam szablonu do excela - fakturka produkcji
    http://www.gilplus.com/programy/index.htm
    tani, prosty, i uzyteczny a oto co umie

    Fakturka to arkusz w formacie MS Excel za pomocą którego w prosty sposób
    możesz wydrukować:
    fakturę VAT,
    dowolny inny dokument o podobnym wzorze,
    dokumenty KP i KW (kasa przyjmie i kasa wypłaci),
    polecenie przelewu (nowy wzór),
    dowód wpłaty (nowy wzór),
    przekaz pocztowy,
    Bankową Notę Memoriałową,
    przelew (wpłatę) do ZUS,
    przelew (wpłatę) do urzędów skarbowych.
    Program prowadzi bazę wystawionych dokumentów oraz magazyn.

    Piotr Żebrowski