PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile mozna dostac nagan w ciagu roku???

  • 1. Data: 2003-11-24 21:45:39
    Temat: Ile mozna dostac nagan w ciagu roku???
    Od: "rad30" <r...@i...pl>

    Czy jest mozliwe zeby pracodawca w ciagu 1 roku dal dwie nagany ???
    Jak to jest wg prawa???

  • 2. Data: 2003-12-04 21:59:21
    Temat: Re: Ile mozna dostac nagan w ciagu roku???
    Od: "wkr9" <wkr9[NO-SPAM]@poczta.onet.pl>

    Franciszek Maurer w "Psach" miał więcej...

  • 3. Data: 2003-12-06 12:51:53
    Od: "krzysiek" <m...@p...onet.pl>

    Ja od mojego poprzedniego szefa dostalem chyba ze 3 w ciagu gora 2 miesiacy,
    w tym 2 jednego dnia ale tylko jedna byla na pismie, poza tym to jeszcze
    jakies notatki sluzbowe byly na pismie oczywiscie
    ten to byl Asior