PracaGrupypl.praca.dyskusje › O co tu chodzi z ta praca w Uni?

  • 1. Data: 2003-11-25 00:30:20
    Temat: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Jescze tydzien temu wydawalo mi sie ze nie chca nas w Austri i Niemczech.

    Dzis uslyszalem w telewizji ze mozemy pracowac tylko Anglii i Irlandi.

    Na liscie panstw zabraniajacych pracy byla Francja, Hiszpania....Luxwmburg

  • 2. Data: 2003-11-25 06:40:27
    Temat: Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Od: Patrycja <i...@p...fm>

    Użytkownik patek777 napisał:
> [...]
    >
    > Dzis uslyszalem w telewizji ze mozemy pracowac tylko Anglii i Irlandi.
    >
    > Na liscie panstw zabraniajacych pracy byla Francja, Hiszpania....Luxwmburg

    Niemcy i Austria mają nas dopuścić do swojego rynku pracy za 8 lat, a
    inne państwa za 2...Można było się domyślić, że tak będzie...Zrobili
    wspaniałą kampanię za UE i my Polacy daliśmy się na to
    nabrać.Przedstawili wszystko pięknie, ładnie.Młodzi ludzie myśleli, że
    będą nowe miejsca pracy za granicą i dlatego głosowali, a teraz okazało
    się, że będą, ale może później, a ciekawe co później się okaże...

    --
    Pozdrawiam,
    Zniesmaczona tym wszytskim Patrycja

  • 3. Data: 2003-11-25 07:49:11
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Patrycja"
    <icia23_wytnij_to_wszystko_bo_nie_napiszesz__@poczta
    .fm> napisał w
    wiadomości news:bpuths$jjj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > będą nowe miejsca pracy za granicą i dlatego głosowali, a teraz okazało
    > się, że będą, ale może później, a ciekawe co później się okaże...

    A Gunter Verhogen powiedział wczoraj, że "żałuje że się tak ujmował za
    Polską".
    Jednak mam satysfakcje, że powiedziałem "nie" na referendum.

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-11-25 08:06:44
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bpv1f8$ouc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Polską".
    > Jednak mam satysfakcje, że powiedziałem "nie" na referendum.

    Ja nie mam satysfakcji, ( a przynajmniej minimalna)
    Wolalbym, wyjsc na przerazliwionego nieufnego zacofanca, ktory nie mial
    racji.
    Niestety, zycie jednak potwierdza wiekszosc przewidywan eurosceptykow.
    Im gorsza ogolna sytuacja gospodarcza, tym rzady panstw unii troszcza sie
    bardziej o swoich obywateli/wyborcow a nie o dobrobyt obywateli innych
    panstw.I jest to chyba logiczne?
    Naturalnie rowniez glosowalem NIE

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    > pozdr
    > Krzysiek

    ---

  • 5. Data: 2003-11-25 08:08:24
    Od: Patrycja <i...@p...fm>

> [...]

    > Dzis uslyszalem w telewizji ze mozemy pracowac tylko Anglii i Irlandi.
    >
    > Na liscie panstw zabraniajacych pracy byla Francja, Hiszpania....Luxwmburg

    Najbardziej boję się, ze w przyszłym roku ceny będą w Polsce takie jak w
    innych krajach UE, a płace nadal pozostaną na takim samym poziomie, nie
    mówiąc już o skali bezrobocia..Świetna przyszłośc nam się zapowiada:-(

    --
    Pozdrawiam,
    Patrycja

  • 6. Data: 2003-11-25 08:55:45
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    wiadomości news:bpv2mc$4e7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > innych krajach UE, a płace nadal pozostaną na takim samym poziomie, nie
    > mówiąc już o skali bezrobocia..Świetna przyszłośc nam się zapowiada:-(

    no już dzisiaj w RMF mówiono o możliwych podwyżkach cen chleba - porównywano
    jego z cenę z cenami na zachodzie (podawano że w USA zwykły bochenek
    kosztuje o. 1,5 USD, a takie lepsze gatunkowo ponad 4 USD).

    pozdr
    Krzysiek

  • 7. Data: 2003-11-25 09:52:37
    Od: Patrycja <i...@p...fm>

> [...]
    > jego z cenę z cenami na zachodzie (podawano że w USA zwykły bochenek
    > kosztuje o. 1,5 USD, a takie lepsze gatunkowo ponad 4 USD).

    Towarów będzie pełno na półkach a ludzi nie będzie stać, żeby coś kupić,
    trochę inaczej niż za nie tak dawnych czasów....Sama nie wiem co jest
    lepsze...

    --
    Pozdrawiam,
    Patrycja

  • 8. Data: 2003-11-25 10:36:39
    Od: Kender <p...@o...pl>

    > nabraae.Przedstawili wszystko pi?knie, ?adnie.M?odzi ludzie my?leli, ?e
    > b?d? nowe miejsca pracy za granic? i dlatego g?osowali, a teraz okaza?o
    > si?, ?e b?d?, ale mo?e pó 1/4 niej, a ciekawe co pó 1/4 niej si? oka?e...

    Pozniej sie okaze naturalnie, ze nic z tego... a jeszcze pozniej nie
    bedzie Unii, tylko zgliszcza jej pozostalosci

    K.

  • 9. Data: 2003-11-25 10:49:58
    Od: "Asia Witek" <a...@b...pl>

    Użytkownik "patek777" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dzis uslyszalem w telewizji ze mozemy pracowac tylko Anglii i Irlandi.
    >
    > Na liscie panstw zabraniajacych pracy byla Francja, Hiszpania....Luxwmburg

    wiecej na ten temat:
    http://rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_031124/kraj/
    kraj_a_1.html

    Asiek

  • 10. Data: 2003-11-25 11:30:49
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

> [...]
    > będą nowe miejsca pracy za granicą i dlatego głosowali, a teraz okazało
    > się, że będą, ale może później, a ciekawe co później się okaże...

    Wiesz co...Ja rozumiem, że jesteś kobietą i jak wszystkie kobiety posiadasz
    specyficzną logikę rozumowania ale wytłumacz mi co zyskalibyśmy w kwestii
    pracy w Unii gdybyśmy w większości zagłosowali na NIE. Poza tym może tak
    zacytowalibyście POWODY, którymi kierują się wymienione przez Was kraje.
    yamma