PracaGrupypl.praca.dyskusje › FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)

  • 1. Data: 2004-03-17 11:00:41
    Temat: FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Pod adresem: http://akson.sgh.waw.pl/~darek/pl.praca.oferowana.FA
    umieściłem nową wersję FAQ grupy pl.praca.oferowana. Czekam na uwagi.
    Poprzednia wersja: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

  • 2. Data: 2004-03-17 14:58:59
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-17 12:00, osoba przedstawiająca się jako "Dariusz Jaworski"
    napisała co następuje:

    > Pod adresem: http://akson.sgh.waw.pl/~darek/pl.praca.oferowana.FA

    Z zaciekawieniem stwierdzam fakt, że nastapiło dopisanie drugiego a nie
    zastąpienie poprzedniego moderatora ;)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-03-17 16:20:47
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    napisała co następuje:

    > umieściłem nową wersję FAQ grupy pl.praca.oferowana. Czekam na uwagi.

    "Moderator może, ale _nie musi_ poinformować o odrzucenia ogłoszenia."

    Jeśli czyjeś ogłoszenie jest odrzucone to znaczy, że jest niezgodne z
    faq. Domniemywać więc należy, że osoba wysyłająca faq nie czytała.
    Umieszczanie porad co zrobić gdy ogłoszenie się nie ukazało w miejscu,
    którego wysyłający na oczy nie widział i czasem nawet nie wie o jego
    istnieniu jest IMO pewnym nieporozumieniem. Szczególnie w przypadku
    kiedy moderator skorzysta z opcji _nie musi_.
    Czy możliwym jest ustawienie auto-reply do każdego posta z informacją
    typu: "dziękujemy za skorzystanie z naszych usług. twoja oferta się
    miele. zapoznaj się z faq grupy" i link.
    Przypuszczam (ba! pewien jestem) że tak.
    Wtedy odpadną z p.p.d posty typu "wysłałem, nie ma, co się dzieje?" i
    moderator też nie będzie musiał nic więcej pisać.

    _ _ _

  • 4. Data: 2004-03-17 16:52:22
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Pe.Ka wrote:
    > Czy możliwym jest ustawienie auto-reply do każdego posta z informacją
    > typu: "dziękujemy za skorzystanie z naszych usług. twoja oferta się
    > miele. zapoznaj się z faq grupy" i link.
    > Przypuszczam (ba! pewien jestem) że tak.

    Niestety nie jest to możliwe. Co jakiś czas będzie natomiast wysyłany
    FAQ na grupę pl.praca.oferowana i pl.praca.dyskusje.

    > Wtedy odpadną z p.p.d posty typu "wysłałem, nie ma, co się dzieje?" i
    > moderator też nie będzie musiał nic więcej pisać.

    Nie jest to tutaj (chyba) aż tak powszechne. Przy obecnej skali
    zawsze można odesłać do FAQ i... wyręczyć moderatora.

    PS. Zastanawiam się poza tym nad proponowaną tu jakiś czas temu
    formatką webową do wpisywania ogłoszeń. Mam wrażenie, że wielu
    osobom skazanym (?) na Outlooka bardzo by to pomogło przy
    wysłaniu ogłoszeń. Także tym, które... nie rozumieją FAQ.

  • 5. Data: 2004-03-17 16:54:39
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Pe.Ka wrote:
    > Z zaciekawieniem stwierdzam fakt, że nastapiło dopisanie drugiego a nie
    > zastąpienie poprzedniego moderatora ;)

    Backup :) Co dwóch, to nie jeden.

  • 6. Data: 2004-03-17 18:50:10
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-17 17:52, osoba przedstawiająca się jako "Dariusz Jaworski"
    napisała co następuje:

    > Niestety nie jest to możliwe. Co jakiś czas będzie natomiast wysyłany

    O masz... A dlaczego ? Przecież każdy chyba serwer umożliwia wysłanie
    automatycznej odpowiedzi na list (np. w czasie urlopu albo właśnie
    dziękczynny za przysłanie listu). Nie wiem co prawda do końca jak działa
    od strony technicznej taka moderacja ale tak mi się imaginuje że
    moderator dostaje na skrzynkę mejle, które po zatwierdzeniu lądują na
    serwerze news. Nie da się na tej skrzynce ustawić autorespondera na
    listy przychodzące z adresem doceleowm p.p.o. ?

    > FAQ na grupę pl.praca.oferowana i pl.praca.dyskusje.

    Tyż piknie ale jak będzie ten sam temat postu to mi się to faq bedzie
    pałętało gdzieś daleeeeeko na końcu listy ;)

    > Nie jest to tutaj (chyba) aż tak powszechne. Przy obecnej skali
    > zawsze można odesłać do FAQ i... wyręczyć moderatora.

    A piwo postawisz ?

    > PS. Zastanawiam się poza tym nad proponowaną tu jakiś czas temu
    > formatką webową do wpisywania ogłoszeń. Mam wrażenie, że wielu

    I tyż piknie ;) Im więcej możliwości dostania się na p.p.o. tym lepiej.

    _ _ _

  • 7. Data: 2004-03-17 19:15:28
    Od: redakcja <p...@b...com.pl>

    in article c39b4p$1pu$...@a...sgh.waw.pl, Dariusz Jaworski at
    d...@s...waw.pl wrote on 17-03-04 12:00:

    > Pod adresem: http://akson.sgh.waw.pl/~darek/pl.praca.oferowana.FA
    > umieściłem nową wersję FAQ grupy pl.praca.oferowana. Czekam na uwagi.
    > Poprzednia wersja: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    Wyslalem juz 3 ogloszenia spelniajace podane wymogi. Zadne sie nie
    ukazalo...Po co oglaszac takie idiotyczne zasady a potem wybierac ogloszenia
    jak komus pasuje. Jezeli nie potraficie ludziom pomoc to chociaz nie
    przeszkadzajcie!!!!!!!!!!!!!

  • 8. Data: 2004-03-17 19:34:36
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    redakcja wrote:
    > Wyslalem juz 3 ogloszenia spelniajace podane wymogi. Zadne sie nie
    > ukazalo...Po co oglaszac takie idiotyczne zasady a potem wybierac ogloszenia
    > jak komus pasuje.

    Interesujące. Z adresu bpj.com.pl doszło tylko ogłoszenie wysłane dziś.
    Spełnia wymogi i pojawi się przy następnej moderacji. Które zasady
    są idiotyczne? Idiotyczne jest pisanie anonimowo na Usenet, że coś
    jest idiotyczne.

  • 9. Data: 2004-03-17 19:38:17
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Pe.Ka wrote:
> [...]
    > serwerze news. Nie da się na tej skrzynce ustawić autorespondera na
    > listy przychodzące z adresem doceleowm p.p.o. ?

    Tak się da, ale z prostej przyczyny nie ma to żadnego sensu. Większość
    ogłoszeniodawców stosuje spamtrapy w adresach.

    > Tyż piknie ale jak będzie ten sam temat postu to mi się to faq bedzie
    > pałętało gdzieś daleeeeeko na końcu listy ;)

    Spróbuje zrobić tak, żeby nie był ten sam.

  • 10. Data: 2004-03-17 20:02:38
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-17 20:38, osoba przedstawiająca się jako "Dariusz Jaworski"
    napisała co następuje:

    > Tak się da, ale z prostej przyczyny nie ma to żadnego sensu. Większość
    > ogłoszeniodawców stosuje spamtrapy w adresach.

    Fakt. Już zapomniałem że 2 lata temu musiałem konto likwidować bo nie
    nadążałem odbierać tego wszystkiego.

    > Spróbuje zrobić tak, żeby nie był ten sam.

    ;)

    _ _ _