PracaGrupypl.praca.dyskusjeFAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317) › Re: FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)
    Date: Wed, 17 Mar 2004 19:50:10 +0100

    Dnia 04-03-17 17:52, osoba przedstawiająca się jako "Dariusz Jaworski"
    napisała co następuje:

    > Niestety nie jest to możliwe. Co jakiś czas będzie natomiast wysyłany

    O masz... A dlaczego ? Przecież każdy chyba serwer umożliwia wysłanie
    automatycznej odpowiedzi na list (np. w czasie urlopu albo właśnie
    dziękczynny za przysłanie listu). Nie wiem co prawda do końca jak działa
    od strony technicznej taka moderacja ale tak mi się imaginuje że
    moderator dostaje na skrzynkę mejle, które po zatwierdzeniu lądują na
    serwerze news. Nie da się na tej skrzynce ustawić autorespondera na
    listy przychodzące z adresem doceleowm p.p.o. ?

    > FAQ na grupę pl.praca.oferowana i pl.praca.dyskusje.

    Tyż piknie ale jak będzie ten sam temat postu to mi się to faq bedzie
    pałętało gdzieś daleeeeeko na końcu listy ;)

    > Nie jest to tutaj (chyba) aż tak powszechne. Przy obecnej skali
    > zawsze można odesłać do FAQ i... wyręczyć moderatora.

    A piwo postawisz ?

    > PS. Zastanawiam się poza tym nad proponowaną tu jakiś czas temu
    > formatką webową do wpisywania ogłoszeń. Mam wrażenie, że wielu

    I tyż piknie ;) Im więcej możliwości dostania się na p.p.o. tym lepiej.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /