PracaGrupypl.praca.dyskusjeFAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317) › Re: FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)
    From: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)
    Date: 17 Mar 2004 16:52:22 GMT

    Pe.Ka wrote:
    > Czy możliwym jest ustawienie auto-reply do każdego posta z informacją
    > typu: "dziękujemy za skorzystanie z naszych usług. twoja oferta się
    > miele. zapoznaj się z faq grupy" i link.
    > Przypuszczam (ba! pewien jestem) że tak.

    Niestety nie jest to możliwe. Co jakiś czas będzie natomiast wysyłany
    FAQ na grupę pl.praca.oferowana i pl.praca.dyskusje.

    > Wtedy odpadną z p.p.d posty typu "wysłałem, nie ma, co się dzieje?" i
    > moderator też nie będzie musiał nic więcej pisać.

    Nie jest to tutaj (chyba) aż tak powszechne. Przy obecnej skali
    zawsze można odesłać do FAQ i... wyręczyć moderatora.

    PS. Zastanawiam się poza tym nad proponowaną tu jakiś czas temu
    formatką webową do wpisywania ogłoszeń. Mam wrażenie, że wielu
    osobom skazanym (?) na Outlooka bardzo by to pomogło przy
    wysłaniu ogłoszeń. Także tym, które... nie rozumieją FAQ.