PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w KODAK POLSKA?

  • 1. Data: 2004-03-16 21:14:51
    Temat: Praca w KODAK POLSKA?
    Od: "Ba-FUN-GO!" <b...@W...onet.pl>

    Witam grupowiczow! :-)
    POniewaz aplikuje na stanowisko wlasnie w KODAK POLSKA mam pytanie do bylych
    lub aktualnie pracujacych w KODAKU lub wspolpracujacych z ta firma:

    Jak sie tam pracuje? Jaka jest kultura organizacji? Czy info o niskiej
    fluktuacji to prawda? etc, etc...

    Z gory dzieki za jakiejolwiek info
    Pozdrawiam
    Ba-FUN-GO!

  • 2. Data: 2004-03-16 22:02:01
    Temat: Re: Praca w KODAK POLSKA?
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-03-16 22:14, Użytkownik Ba-FUN-GO! napisał:
> [...]
    > lub aktualnie pracujacych w KODAKU lub wspolpracujacych z ta firma:
    >
    > Jak sie tam pracuje? Jaka jest kultura organizacji? Czy info o niskiej
    info o niskim czym?? ;-) jeżeli chodzi Ci o to jak często wypieprzają
    ludzi z roboty ;-)
    to powiem, że Ci pracownicy Kodaka z którymi ja miałem przyjemność, to
    gdyby nie moja "fluktuacja" to miałbym z nimi przyjemość ;-) już chyba 6
    rok...

  • 3. Data: 2004-03-18 17:41:12
    Od: "Mikers" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Ba-FUN-GO!" <b...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c37qok$bf6$1@news.onet.pl...
> [...]
    > lub aktualnie pracujacych w KODAKU lub wspolpracujacych z ta firma:
    >
    > Jak sie tam pracuje? Jaka jest kultura organizacji? Czy info o niskiej

    miałem okazję współpracować z Kodakiem i wrażenia mam nieciekawe.
    w ciągu 2 lat współpracowałem z 4 kolejnymi managerami (jesli mam dobre info
    teraz jest już 5-ty)
    może to nie przesądza sprawy o całej firmie ale jednak to fakty,

    co do atmosfery to na oficjalnych spotkaniach zawsze słuchałem opowieści
    jaka to fantastyczna firma, ale jak raz wybyliśmy na firmową bibkę, to po
    kilku głębszych przekonanie o tym było nieco inne ...

    cóż wybór należy do Ciebie

    pozdr paweł