PracaGrupypl.praca.dyskusje › "przyszlosciowa" praca

  • 1. Data: 2004-03-16 22:04:11
    Temat: "przyszlosciowa" praca
    Od: "Bartek Grębowicz" <b...@i...pl>

    Witam,
    tak sie zastanawailem jaka praca bedize w najblizszej przyszlosci
    najpopularniejsza. Jakich ludzi pracodawcy beda szukac (z jakim
    wyksztalceniem, na jakie stanowiska). Czy ktos z grupowiczow moglby mi
    pomoc? Prosze jeszcze o wziecie pod uwage Polski, Europy i swiata.

    Bartek

  • 2. Data: 2004-03-16 22:15:19
    Temat: Re: "przyszlosciowa" praca
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyksztalceniem, na jakie stanowiska). Czy ktos z grupowiczow moglby mi
    > pomoc? Prosze jeszcze o wziecie pod uwage Polski, Europy i swiata.

    www.udaj-sie-do-wrozki.com

    MSPANC

  • 3. Data: 2004-03-16 22:32:05
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek Grębowicz" <b...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:c37tl3$35m$1@absinth.dialog.net.pl...
    ,
    > tak sie zastanawailem jaka praca bedize w najblizszej przyszlosci
    > najpopularniejsza. Jakich ludzi pracodawcy beda szukac (z jakim
    > wyksztalceniem, na jakie stanowiska).

    Witam!

    Konkurencja i szybko zmieniająca się rzeczywistość wymuszają wiele
    zmian w funkcjonowaniu firm.

    Co raz popularniejsze (nie bez przyczyny) staje się Zarządzanie
    projektami.

    Specjaliści z tej dziedziny uważają, że Zarządzanie Projektami jest
    dziedziną uniwersalną i posiadane umiejętności jak i narzędzia można
    wykorzytywać niezależnie od branży w jakiej się poruszamy.

    Wiem tu niektórzy chcieliby podyskutować:)

    Ja się z tezą uniwersalności zgadzam. Wszystko zależy od zespołu jaki
    się ma do dyspozycji, ale nie o tym chciałem przecież pisać.

    Moim zdaniem zawód z przyszłością to PROJECT MANAGER, jest tylko jedno
    małe "ale". W dużej mierze w tym fachu liczy się doświadczenie, a je
    trudno zdobyć na uczelni, choć nie jest to niemożliwe.

    Pozdrawiam
    Quba
    www.vidi.biz.pl

  • 4. Data: 2004-03-16 22:44:12
    Od: "seatizen" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyksztalceniem, na jakie stanowiska). Czy ktos z grupowiczow moglby mi
    > pomoc? Prosze jeszcze o wziecie pod uwage Polski, Europy i swiata.

    Witam.
    A ja mam takie samo pytanie, ale dotyczące wyłącznie informatyków. Chciałbym
    się dowiedzieć jakie specjalizacje obecnie i jakie w niedalekiej przyszłości
    (2-3 lata) są/będą najbardziej poszukiwane/najlepiej opłacane. Może ktoś
    potrafi wskazać wiarygodne źródło takich informacji w internecie?
    Pozdrawiam,
    seatizen

  • 5. Data: 2004-03-16 22:51:31
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > wyksztalceniem, na jakie stanowiska). Czy ktos z grupowiczow moglby mi
    > pomoc? Prosze jeszcze o wziecie pod uwage Polski, Europy i swiata.

    Moze najpierw zastanow sie czy masz jakis "talent" ?
    Czlowiek naprawde wybitnie uzdolniony w jakims kierunku ma duze szanse na
    znalezienie zwiazanej z nim pracy, mimo, ze ogolna koniunktura w danym
    zawodzie moze byc kiepska.
    Natomiast jesli potrzebujesz rady co do popytu na jakies zawody w
    najblizszej przyszlowsci, to wydaje mi sie, ze czlowiek mowiacy biegle 5-6
    jezykami europejskimi z udokumentowana certyfikatami umiejetnoscia, nie
    powinien sie martwic o brak zatrudnienia w ue. Powodzenia.

    > Bartek

    ---

  • 6. Data: 2004-03-16 22:55:49
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bartek Grębowicz napisał:
    > Witam,
    > tak sie zastanawailem jaka praca bedize w najblizszej przyszlosci
    > najpopularniejsza. Jakich ludzi pracodawcy beda szukac (z jakim

    myślę, że na sprzątaczki i sprzątaczy zawsze będzie popyt

    --
    Witiia

  • 7. Data: 2004-03-16 23:14:27
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    Bartek Grębowicz:

> [...]
    > wyksztalceniem, na jakie stanowiska). Czy ktos z grupowiczow moglby mi
    > pomoc? Prosze jeszcze o wziecie pod uwage Polski, Europy i swiata.

    ziew

    --
    PC

  • 8. Data: 2004-03-16 23:32:15
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]
    > Witam,
    > tak sie zastanawailem jaka praca bedize w najblizszej przyszlosci

    - śmieciarz
    - prostytutka
    - żebrak
    - rekieter
    - polityk

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 9. Data: 2004-03-17 01:41:18
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    b...@i...pl news:c37tl3$35m$1@absinth.dialog.net.pl

> [...]
    > wyksztalceniem, na jakie stanowiska). Czy ktos z grupowiczow moglby mi
    > pomoc? Prosze jeszcze o wziecie pod uwage Polski, Europy i swiata.

    btw, trzeba zlozyc jakies

    pl.soc.oh-my-god.leppper-nadchodzi.gdzie-wyemigrowac
    -za-praca

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 10. Data: 2004-03-17 08:10:05
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

> [...]
    > wyksztalceniem, na jakie stanowiska). Czy ktos z grupowiczow moglby mi
    > pomoc? Prosze jeszcze o wziecie pod uwage Polski, Europy i swiata.

    W zakladzie pogrzebowym. W tym interesie zawsze jest ruch. Wyksztalcenie nie
    jest specjalnie potrzebne. Ewentualnie farmaceutyczne albo medyczne, gdyby
    zaczelo brakowac klientow i trzeba by wspomoc nature.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl