PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za godzinke wykladow IT?

  • 1. Data: 2004-03-16 20:48:39
    Temat: ile za godzinke wykladow IT?
    Od: slimak <s...@U...pl>

    Witam!
    Mozecie mi powiedziec ile moze zarabiac wyladowca w firmie prowadzac
    szkolenia informatyczne? Chodzi mi o kwote za godzine - chyba ze inaczej
    mozna sie rozliczac.

  • 2. Data: 2004-03-16 20:55:37
    Temat: Re: ile za godzinke wykladow IT?
    Od: motto <m...@w...pl>

    Pan(i) slimak w wiadomości <c37p78$2bdb$1@news2.ipartners.pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Mozecie mi powiedziec ile moze zarabiac wyladowca w firmie prowadzac
    > szkolenia informatyczne? Chodzi mi o kwote za godzine - chyba ze inaczej
    > mozna sie rozliczac.
    100zł netto za godzinę to minimum
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    "Rem tene, verba sequentur" Marcus Porcius Cato Maior Censorius

  • 3. Data: 2004-03-16 21:02:33
    Od: slimak <s...@U...pl>

    > 100zł netto za godzinę to minimum
    > Pozdrawiam

    ooo to dobre pieniadze :) ale to mowisz o jakiejs duzej firmie np
    pokroju ComArch-u czy dotyczy to rowniez tych mniejszych?

  • 4. Data: 2004-03-16 21:03:51
    Od: motto <m...@w...pl>

    Pan(i) slimak w wiadomości <c37q1e$2c0j$1@news2.ipartners.pl> napisał(a):

    > ooo to dobre pieniadze :) ale to mowisz o jakiejs duzej firmie np
    > pokroju ComArch-u czy dotyczy to rowniez tych mniejszych?
    Tak