PracaGrupypl.praca.dyskusje › Assessement center - help

  • 1. Data: 2004-03-17 07:31:33
    Temat: Assessement center - help
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Witam!

    W przyszłości czeka mnie właśnie coś takiego jak w temacie. Mam pytanie do
    Was, czy ktoś coś takiego przechodził? Jakie są Wasze rady i spostrzeżenia
    dot. tego zagadnienia? Jak to "ugryźć" i dobrze rozegrać, jakie formy
    zachowań są preferowane podczas takiego testu?
    Piszcie o wszystkim, co przychodzi Wam do głowy. Będę wdzięczny.

    Pozdrawiam, Tomi.

  • 2. Data: 2004-03-17 08:49:24
    Temat: Re: Assessement center - help
    Od: "gebbeth" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Tomi" napisał w wiadomości :
    > Witam!
    (ciach)
    > Piszcie o wszystkim, co przychodzi Wam do głowy. Będę wdzięczny.

    Było juz nie jeden raz. Szukaj w archiwum
    gebbeth

  • 3. Data: 2004-03-30 22:54:12
    Od: "Kina" <k...@i...pl>

    > procesu rekrutacyjnego.

    AC nie jest stosowany tylko przy rekrutacjach, moja firma stosuje go rowniez
    do corocznej oceny pracownikow.

    >Tak czy siak zabawa
    > jest dobra:) Tylko trzeba wiedzieć, czego od Ciebie chcą :)))

    oj tak.... zabawa i niezly stresik, ale bardzo pozytywny.
    powodzenia
    Kina