PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eniro - jakie warunki płacy i pracy?

  • 1. Data: 2009-01-20 06:46:30
    Temat: Eniro - jakie warunki płacy i pracy?
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    Czy ktoś się może miał przyjemność pracować w tej firmie ?

  • 2. Data: 2009-01-20 07:40:55
    Temat: Re: Eniro - jakie warunki płacy i pracy?
    Od: "Jackare" <j...@...pl>

    > Czy ktoś się może miał przyjemność pracować w tej firmie ?

    Jeżeli przejrzysz archiwalia, zapewne stwierdzisz że ci co pracowali na
    pewno nie mieli z tego tytułu żadnej przyjemności.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2009-01-20 08:49:15
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 20 Jan 2009 07:46:30 +0100, nazgul napisał(a):

    > Czy ktoś się może miał przyjemność pracować w tej firmie ?

    Ja co prawda nie pracowałem, ale uczestniczyłem w rozmowie kwalifikacyjnej
    i było miło :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-01-20 09:27:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kapsel napisał(a):

    > Ja co prawda nie pracowałem, ale uczestniczyłem w rozmowie kwalifikacyjnej
    > i było miło :)

    Ja także nie pracowałem ale miałem do czynienia z pracownikami Eniro i
    doszedłem wtedy do wniosku, że jak ktoś ma staż 6 mcy to jest już
    "senior-worker" ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,