PracaGrupypl.praca.dyskusje › płaca informatyk/admnistrator Poznań

  • 1. Data: 2009-01-19 09:07:43
    Temat: płaca informatyk/admnistrator Poznań
    Od: adam <a...@p...fm>

    Witam!
    Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda średnia płaca osoby pracującej w
    obszarze IT. Chodzi mi o adminitratorów sieci, o osoby pracujące w
    działach IT różnych firm na terenie Poznania i okolic. Nie mam na mysli
    tutaj programistów. Aczkolwiek jak ktoś poda to może zmobilizuje mnie to
    do nauki jakiegoś języka ;)

    Pozdrawiam!
    Adam

  • 2. Data: 2009-01-19 10:22:47
    Temat: Re: płaca informatyk/admnistrator Poznań
    Od: grabarz <u...@n...gazeta.pl>

    adam pisze:
> [...]
    > działach IT różnych firm na terenie Poznania i okolic. Nie mam na mysli
    > tutaj programistów. Aczkolwiek jak ktoś poda to może zmobilizuje mnie to

    hm.. jakies 2500-3000 netto. a przynajmniej taka byla srednia placy
    administratorow, z ktorymi mialem stycznosc przechodzac przez 4
    poznanskie firmy. oczywiscie praca administratora w wiekszosci
    przypadkow nie byla jedynie konfiguracja thunderbirda na 10 stanowiskach
    i zazwyczaj obejmowala rowniez zarzadzanie garscią
    tomcatów/jetty/jbossów na kilku sklastrowanych linuxach.

    innymi slowy, gosc ktory znal sie tylko przegladaniu logow niespecjalnie
    byl gdziekolwiek potrzebny.

    z drugiej strony podpinam sie do pytania, troche je rozbudowujac. gdzie
    w Poznaniu znajdzie prace doswiadczony (i sun certified) programista
    j2ee/javaEE i jednoczesnie javascriptowiec w jednym? :) chodzi o prace
    na poziomie 9-10K brutto. chetnie wrocilbym z kontraktu w rodzinne
    strony, ale nie chcialbym szukac za chwile kolejnego pracodawcy...

    rowniez pozdrawiam,
    m.

  • 3. Data: 2009-01-19 11:51:34
    Od: jasio <s...@k...pl>

    > hm.. jakies 2500-3000 netto. a przynajmniej taka byla srednia placy

    informatyk to wg mnie przewalony zawod

  • 4. Data: 2009-01-19 13:52:04
    Od: Programista PHP <p...@W...pl>

    Hm.

    http://www.ilezarabia.pl

    Zajebista stronka - podaj wszystkie dane (anonimowo oczywiście), a
    dowiesz się jaka jest średnia płaca.