PracaGrupypl.praca.dyskusje › Egzotyczne miejsca w UE

  • 11. Data: 2008-02-23 23:37:17
    Temat: Re: Egzotyczne miejsca w UE
    Od: M...@g...com

    On 23 Lut, 12:00, Immona <c...@n...gmailu> wrote:

> [...]
    > innym forum odpowiedz na takie pytanie dotyczace UK, a odpowiedz
    > brzmiala, ze zadne "terytoria"(o jakimkolwiek statusie, a sa rozne formy
    > "przynaleznosci") UK znajdujace sie poza Europa nie maja statusu czesci
    > UE i ze pozwolenia na prace w nich sa regulowane ich lokalnymi
    > przepisami nie majacymi zwiazku z przepisami UE, krotko mowiac obywatel
    > UE mogacy pracowac w UK bez dodatkowych pozwolen nie ma takich samych
    > praw tam. Nie jestem w stanie odnalezc namiarow na ten post, ale autor
    > sprawial wrazenie   dobrze poinformowanego.

    Oglądałem film o serwisantach rurociągów z Wenezueli przez Gujane i
    Surinam. Wszystko załatwiaja w Holandii
    Dobra praca ale niebezpieczna ( porwania dla okupu, pajaki, wije,
    pijawki wszystko co w lesie deszczowym )
    na kontraktach w europejskich filmach. Musiałbyś poszukać na
    oficjalnych stronach ministerstwa
    pracy Holandii. Niestety tylko w języku holenderskim i flamandzkim.
    Europejczycy zajmuja się tam łącznością. Bez żadnych dodatkowych
    uprawnień.Obsługa internetu,
    proste naprawy. Dobre pieniądze ale nie pamiętam ile. Kontrakty po 6
    miesięcy. Ale można umrzeć.

  • 12. Data: 2008-02-24 19:36:20
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Rad pisze:
> [...]
    >
    > Moze jakies egzotyczne wysepki, nalezace do Unii - bo takie "zalezne od"
    > chyba sie nie zaliczaja. Np. Brytyjskie Wyspy Dziewicze lub Aruba?

    Grenlandia? :P