PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2008-02-20 20:49:22
    Temat: jaki okres wypowiedzenia
    Od: "Ilonka" <i...@o...pl>

    Witam

    Mam mały problem, jestem świerza w tych sprawach i chciałabym się poradzić.
    Jestem nauczycielką w przedszkolu i zawarłam z pracodawcą umowę zlecenie.
    Jaki jest okres wypowiedzenia w zawartanej umowie ? Pracuję od miesiąca, a
    umowę zawarłam do 26 czerwca tego roku.

    Będe wdzięczna za pomoc
    Pozdrawiam
    Ilaniunia

  • 2. Data: 2008-02-20 20:57:01
    Temat: Re: jaki okres wypowiedzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fpi3og$nnt$1@opal.icpnet.pl Ilonka <i...@o...pl>
    pisze:

    > Mam mały problem, jestem świerza w tych sprawach i chciałabym się
    > poradzić. Jestem nauczycielką w przedszkolu
    Ty jesteś nauczycielką??? I piszesz "świeRZa"?!!

    > i zawarłam z pracodawcą umowę zlecenie.
    To jest umowa cywilno-prawna, nie masz pracodawcy, masz zleceniodawcę.

    > Jaki jest okres wypowiedzenia w zawartanej umowie ?
    Art. 746 §2 KC.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-02-21 12:11:01
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fpi46h$eqs$1@news.dialog.net.pl, *Jotte* wrote:
    > W wiadomości news:fpi3og$nnt$1@opal.icpnet.pl Ilonka <i...@o...pl>

    > Ty jesteś nauczycielką??? I piszesz "świeRZa"?!!

    Moze uczy wuefu...
    A wiesz, teraz studia wyzsze moze miec "karzdy" :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-02-21 18:35:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fpjq4k$cvq$1@nemesis.news.tpi.pl darnok
    <d...@a...spam.ch> pisze:

    > Moze uczy wuefu...
    > A wiesz, teraz studia wyzsze moze miec "karzdy" :)
    To ja se tesz zrobie jeszcze jedne, interesuje mnie być lekażem, a
    najbardziej hirórgiem. ;)

    --
    Jotte