PracaGrupypl.praca.dyskusje › EKWIWALENT ZA URLOP

  • 1. Data: 2003-09-13 20:49:47
    Temat: EKWIWALENT ZA URLOP
    Od: "sesuan" <s...@a...pl>

    Witam!
    5 wrzesnia br. roku rozwiazalem za porozumieniem stron umowe o prace. Na
    swiadectwie pracy mam napisane, ze nalezy mi sie ekwiwalent za
    niewykorzystany urlop (8 dni).
    Mam pytanie. Jak mam obliczyc sobie kwote, ktora dostane za te
    niewkorzystane dni? Mysle, ze musze najpierw obliczyc ile nalezy mi sie za
    jeden dzien pracy a potem pomnozyc to przez 8. Zeby do tego dojsc musze
    chyba podzielic stawke netto przez ilosc dni. No wlasnie. Czy mam dzielic
    przez 30 dni czy przez 20 (czyli tyle ile mniej wiecej sie w miesiacu
    pracuje)????
    Pomózcie proszę
    pzdr
    sesuan

  • 2. Data: 2003-09-14 10:21:07
    Temat: Re: EKWIWALENT ZA URLOP
    Od: "Agnieszka Mikurda" <m...@N...gazeta.pl>

    sesuan <s...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > pzdr
    > sesuan
    >
    > trzeba podzielić przez średnią ilość dni w miesiącu jaką się pracuje.
    Bierze się do tego średnią z 3 albo z 6 miesięcy. NIe uwzględnia się l4 i
    takich tam podobnych. TA średnia nie może być niższa niż podstawa
    pensji.Pozdrawiam Agnieszka

  • 3. Data: 2003-09-15 21:19:37
    Od: "Majgocha" <m...@x...wp.pl>

    Użytkownik "sesuan" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pzdr
    > sesuan
    >
    > 3 ostatnie miesiące w całości przepracowane - stawka brutto - dziel. 3
    dziel. 21(wskażnik 2003 r.) razy ilość dni urlopu = ekwiwalent za należny
    urlop.
    pozdrawiam
    Majgocha