PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Chicago?

  • 1. Data: 2003-09-13 14:59:53
    Temat: praca w Chicago?
    Od: "Aneta" <a...@p...onet.pl>

    zna ktos moze jakies urle zeby poszukac pracy w Chicago?
    ewentualnie jak znalesc prace jadac tam?

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2003-09-14 15:58:30
    Temat: Re: praca w Chicago?
    Od: "dklog" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Aneta" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zna ktos moze jakies urle zeby poszukac pracy w Chicago?
    > ewentualnie jak znalesc prace jadac tam?

    Dlaczego pytasz tu, a nie na alt.pl.usa?

    --
    D a r e K
    _________________

  • 3. Data: 2003-09-14 19:49:00
    Temat: Odp: praca w Chicago?
    Od: "Aneta" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik dklog <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...home.net.pl...
    > Dlaczego pytasz tu, a nie na alt.pl.usa?

    dlatego, ze ta grupa nie nazywa sie pl.praca.tylko.w.polsce

    nie wydaje ci sie, ze sie czepiasz?
    a jak bym sie spytala o prace dziennikarki w warszawie to
    wyslalbys mnie na pl.regionalne.warszawa?

    widze, ze trudno ci sie pogodzic z tym, ze tematycznosc grup moze
    zachodzic wzajemnie za siebie i ze jeden temat mozna poruszyc
    na dwoch grupach.

  • 4. Data: 2003-09-14 20:44:30
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > widze, ze trudno ci sie pogodzic z tym, ze tematycznosc grup moze
    > zachodzic wzajemnie za siebie i ze jeden temat mozna poruszyc
    > na dwoch grupach.

    i do tego prymitywnie myśląc ze robisz porządek zadajesz te
    "starokawalerskie" , durne, złośliwe pytania zaśmiecając grupę...
    Dlaczego nie ogłosisz czego

  • 5. Data: 2003-09-14 20:46:45
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]

    i do tego prymitywnie myśląc ze robisz porządek zadajesz te
    "starokawalerskie" , durne, złośliwe pytania zaśmiecając grupę...
    Dlaczego nie ogłosisz czego na pl. porozmawiaj ze mna ??

    Liczymy na ciebie

  • 6. Data: 2003-09-14 21:50:50
    Temat: Re: Odp: praca w Chicago?
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Użytkownik Aneta napisał:

    > Użytkownik dklog <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3...@n...home.net.pl...

    > dlatego, ze ta grupa nie nazywa sie pl.praca.tylko.w.polsce

    To fakt, ale większość wypowiadających się tutaj ludzi
    dyskutuje o pracy w Polsce.
    Jeżeli jednak byś chciała, żeby _ktokolwiek_ ci odpowiedział,
    to udaj się proszę na alt.pl.usa, tym bardziej, że całkiem
    niedawno był identyczny temat na grupie.

    ps.Jeżeli chcesz żeby ktoś ci odpowiedział, to trzeba być miłym,
    a nie aroganckim.

    "...and whatever you do
    someone's done it first..." Extreme...
    n...@p...com
    GG: 789298

  • 7. Data: 2003-09-15 08:06:19
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Aneta" <a...@p...onet.pl> writes:

    > zna ktos moze jakies urle zeby poszukac pracy w Chicago?
    > ewentualnie jak znalesc prace jadac tam?

    a jezyk znasz, pozwolenie na prace masz? jesli tak, to bez problemu.

    jesli nie, to przygotuj sie na najgorsza fizyczna robote na czarno za
    psie pieniadze.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 8. Data: 2003-09-15 08:28:18
    Od: "dklog" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > i do tego prymitywnie myśląc ze robisz porządek zadajesz te
    > "starokawalerskie" , durne, złośliwe pytania zaśmiecając grupę...
    > Dlaczego nie ogłosisz czego na pl. porozmawiaj ze mna ??
    >
    > Liczymy na ciebie

    O kurcze, widzę że jesteś jakimś frustratem! Przykro mi.

    Nie, to nie było nic złośliwego z mojej strony, kiedy zarekomendowałem
    alt.pl.usa zamiast pl.praca.dyskusje - to naprawdę jedyne co można polecić
    z grup dyskusyjnych dla poszukujących informacji o pracy w Chicago.
    Chciałem jeno pomóc, przepraszam jeśli zostałem odebrany źle.

    --
    D a r e K
    _________________

  • 9. Data: 2003-09-15 08:37:37
    Od: "dklog" <d...@w...pl>

    > a jak bym sie spytala o prace dziennikarki w warszawie to
    > wyslalbys mnie na pl.regionalne.warszawa?

    Nie, na pl.praca.dyskusje.

    > widze, ze trudno ci sie pogodzic z tym, ze tematycznosc grup moze
    > zachodzic wzajemnie za siebie

    Jest to źle widziane

    i ze jeden temat mozna poruszyc
    > na dwoch grupach.

    Tak robią tylko usenetowi kamikadze! ;)

    --
    D a r e K

  • 10. Data: 2003-09-15 16:04:45
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > z grup dyskusyjnych dla poszukujących informacji o pracy w Chicago.
    > Chciałem jeno pomóc, przepraszam jeśli zostałem odebrany źle.

    Słowo pisane nie ma barwy i tonacji i trudno stwierdzic czy pomagasz, czy
    złośliwie pouczasz. Ja uwazam ze zapytanie jest na własciwej grupie i nie
    wykluczam ze na 5 innych było by dobre, wazny jest efekt.